התנדבות, עשייה ומוזיקה בבית האבות עמל בשרון

בבית האבות הסיעודי “עמל בשרון” של רשת “עמל ומעבר” מתמודדים עם התקופה הקשה באמצעות רוח התנדבותית. “אנחנו כל הזמן נמצאים פה בעשייה משמעותית ודואגים שהדיירים יהנו ממגוון פעילויות.

הקהילה מאוד נרתמה לבוא לבקר ולשמח אותם אז יש עכשיו המון פעילויות התנדבותיות. זה מאוד מרים את המורל לכולנו, מראה לנו שכולנו חברה אחת, מדינה אחת, כולם בשביל כולם” מספרת פלי ח. שוורץ, מנהלת השירות הסוציאלי של עמל בשרון. בשבוע שעבר פנו לבית האבות שני בני נוער באופן עצמאי, נועה ואיתי, וביקשו לבוא בהתנדבות ולנגן להם מוזיקה קלאסית. נועה ניגנה על פסנתר ואיתי על כינור, “הדיירים מאוד שמחו ונהנו מהגיוון. אנחנו משתדלים לגוון בסגנונות המוזיקה כדי שכולם יהנו. הם מנגנים ברמה ממש גבוהה, הדיירים וגם הצוות מאוד נהנו.”

התנדבויות נוספות שהתקיימו לאחרונה בבית האבות הסיעודי הן הגעה של תלמידי בית ספר “אוסטרובסקי” שברעננה לפעילות נתינה, בה עסקו בהיכרות, יצירה מתוך שליחות להחזרת החטופים. ברכות לניצחון חיילנו ושובם הביתה בשלום. כמו כן התקיימה סדנת קינוחים טעימה ומתוקה עם עובדי בנק “לאומי” והקונדיטורית ורד סער שהגיעו לשמח ולעודד את הדיירים.

תגובות