ראש העיר כפר סבא פנה לראש הממשלה בבקשה להכיר בכפר סבא כיישוב זכאי: “הבטיחו ביטחון תושבינו”
ראש העיר כפר סבא, רפי סער, פנה בשבוע שעבר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט, בבקשה להכיר בכפר סבא כיישוב זכאי, זאת לאור קרבתה של העיר לגדר ההפרדה ולעיר קלקיליה. משמעות הגדרתה של העיר כיישוב זכאי – הגדרה המגדילה את סיכוי התושבים לקבל אישור להוציא רישיון לנשק בתנאים מקלים, בכפוף לקריטריונים נוספים.
“בכל ההזדמנויות העומדות לרשותי כראש העיר, הן בפנייה ישירה לראש הממשלה ולשר הביטחון והן בפנייה פומבית באמצעות התקשורת, אני שב ודורש מהקבינט הבטחוני להכיר בכפר סבא כיישוב זכאי באופן מיידי”, *מסביר ראש העיר, רפי סער.* “המתקפה האכזרית של השבעה באוקטובר פקחה את עיננו – מה שקרה באותה שבת לא יכול לחזור על עצמו!
“העיר כפר סבא שוכנת קילומטר וחצי מאחת הערים הגדולות בשטחי הרשות, העיר קלקיליה. בחודש האחרון, פעלתי לילות כימים לחזק את ביטחון העיר כפר סבא – לא אנוח עד שאדע שנעשו כל הפעולות לשמור על ביטחון תושבי העיר. מאז תחילת המלחמה העירייה השקיעה משאבים רבים והרחיבה תוך ימים את גדוד כיתות הכוננות עם מאות מתנדבים חמושים, הצטיידה באמצעים טכנולוגיים, הקימה סיירת רחפנים והצלחנו לרתום את צה”ל והמשטרה לעיבוי הביטחון העירוני – אך זה לא מספיק בראייה לעתיד.
“קבינט המלחמה בראשותו של ראש הממשלה חייב לתת מענים רחבים יותר בהרחבת כוחות המעטפה, בהצבת גדודי צה״ל בין שטחי כפר סבא לשטחי הרשות והגדרת כפר סבא כישוב זכאי. קבינט המלחמה חייב לפעול באזורנו – ולפעול מהר. אני מדבר מדם ליבי על הנושא שמדיר שינה מעיני, אני מרגיש אחריות גדולה ומצפה שגם ממשלת ישראל תצטרף לתחושה זו”.
רצ”ב: ראש העיר רפי סער בסיור עם מח”ט חטיבת אפרים אל”מ נתנאל שמכה וסגן ראש העיר דני הרוש
ייתכן שזו תמונה של ‏‏4‏ אנשים‏

תגובות