איך תרגישו בטוחים כל הזמן

מחקרים מתחום הפסיכולוגיה מדברים על כך שיצירת תחושת ביטחון קריטית עבורנו בני האדם. כאשר אנחנו מרגישים ביטחון, אנחנו מרגישים כי יש לנו את הכלים להתמודד עם מגוון האתגרים אותם החיים מציבים בפנינו. אנחנו מצליחים לחשוב באופן יצירתי ולפתח את היכולות שלנו, פשוט כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה בה הגוף והמוח עסוקים רק בניסיון לשרוד. בעידן שלנו היום יש לנו כל מיני דרכים ליצור תחושת מוגנות. לא, אנחנו כבר לא צריכים לבנות טירות גדולות מוקפות נהרות שורצי תנינים. היום יש לנו כלים יעילים ונוחים יותר להביא לביטחון מקסימלי. במאמר הבא נדבר על מגוון הפתרונות הקיימים בשוק ונסביר איך בוחרים את המערכת המתאימה ביותר לבית פרטי, לבית עסק ולכל צורך אחר. 

קודם כל נאמץ את הטכנולוגיה הקיימת 

הטכנולוגיה הופכת את החיים של כולנו נוחים יותר בכל יום. אנחנו לא צריכים לספר לכם, אתם יודעים זאת בעצמכם. כעת אתם יכולים לשלם על האינטרנט בבית בלחיצת כפתור ולהזמין רהיטים לבית, כמו גם אוכל, בתוך כמה דקות. אנחנו משתמשים בטלפונים חכמים ובמחשבים אשר יכולים לקשר אותנו לאנשים בקצה השני של העולם ואנחנו יודעים לאמץ את השימוש במכשירי חשמל כדי להפוך את החיים שלנו פשוטים יותר בכל יום מחדש. 

קרדיט-Photo by Rayner Simpson on Unsplash

 

הטכנולוגיה משפיעה כמובן, גם על עולם האבטחה. בין היתר נוכל למצוא את המכשירים הבאים: 

  • חיישנים מיוחדים לחניה: עבור בתי עסק או בניין משותף, במידה ורוצים לשמור על החניה נקייה מאורחים לא רצויים. 
  • מצלמות מתקדמות: אשר יכולות לספק לנו דיווח על הנעשה בזמן אמת כמו גם כאלו המתעדות את הנעשה בשטח לצורכי מתן עדות במידת הצורך. 
  • אינטרקום מקצועי: כדי שנוכל לבחור את מי להכניס לבית או לבית העסק. 
  • מערכת אזעקה ייחודית: אשר לא רק מייצרת הרתעה, אלא, מעבירה לנו נתונים בזמן אמת כדי שנוכל להגיב בשטח במידת הצורך. 

הטכנולוגיה לבדה לא מספיקה 

אבל האמת היא כי שימוש בטכנולוגיה לבד זה לא מספיק. נכון, אנחנו יכולים ליהנות מהאפשרויות שהיא מספקת לנו, אבל אנחנו לא יכולים לחסות על כל האפשרויות. בסוף, כאשר הפורצים נכנסים הביתה, אנחנו רוצים לדעת כי יש מי שיבוא לעזרתנו. אמנם, משטרת ישראל עושה עבודה מצוינת, אבל לא תמיד יש לה את הכלים לתת לנו מענה רחב דיו. מאבטחים מנוסים לעומת זאת מעניקים לנו שקט ומרחב פעולה גדול יותר. יש שני יתרונות לגיוס של מאבטחים בעלי ניסיון. 

יתרון ראשון הוא מתן תחושת מוגנות: כך, אם אנחנו רואים תנועה חשודה במצלמות האבטחה אנחנו יכולים לשלוח כוח סיור באופן מיידי. כך אנחנו בטוחים כי מאבטחים בוחנים את השטח ומדווחים לנו האם מתרחש אירוע וכמובן, אלו פועלים במידת הצורך. 

יתרון נוסף הוא הרתעה: הרי המטרה היא להרחיק את המפגעים ולא בהכרח לטפל בבעיה בדיעבד. מטבע הדברים, אם משהו קורה מאבטחים מטעמנו יעשו הכל כדי לסייע לכם. אבל אפשר להניח כי פורצים הזוממים להיכנס לבית העסק ימנעו מלעשות זאת במידה ויראו מאבטחים חמושים בכניסה.

אין שום סיבה לדאוג. הצוות מורכב מאנשי מקצוע מצוינים אשר עברו את ההכשרה המתאימה כמו גם קיבלו רישיון להחזיק בנשק, בהתאם לקריטריונים אותם קבעה ממשלת ישראל. 

אנחנו כאן כדי לייעץ לכם 

אם אתם חוששים או מתלבטים, אם אתם מחפשים מענה בשאלה נקודתית ועוד, אנחנו פה בשביל זה. המטרה שלנו היא להעניק לכם את המעטפת הטובה ביותר כדי שתוכלו להרגיש מוגנים כל העת. 

תגובות