תזמורת הורי הקונסרבטוריון העירוני בכפר סבא ערכה קונצרט מרגש לתושבים מפונים מהצפון. בסופו, ילדי המפונים הוזמנו לנצח על ההדרן

יוזמה כפר סבאית מרגשת: אתמול, רביעי 29/11, יצאה תזמורת ההורים של הקונסרבטוריון העירוני, בניצוחה של גילי שי, מי שמנהלת בין היתר את מיזם “בית ספר מנגן” בכפר סבא לקונצרט מרגש מיוחד בפני תושבים מפונים מיישובי הצפון, המתארחים בקיבוץ אשדות יעקב.

התזמורת נקראת על שמו של שמו דני רידר ז”ל, מייסד התזמורת, ממייסדי קרן המוזיקה בכפר סבא ופסטיבל הנושפים כפר סבא. רידר, לימד וניצח שנים רבות על תזמורות נוער, לחם ונפצע במלחמת יום כיפור לפני 50 שנה במסגרת שירותו כתותחן בחיל השריון, ואיבד את רגלו השמאלית.

 

 

“זו הייתה הופעה מרגשת מאוד”, מספרת גילי שי. “הקהל הצטרף אלינו בשירה, ילדי המשפחות רקדו ובסוף הקונצרט אף הזמנו אותם לנצח על ההדרן ולהתנסות בנגינה בכלי הנגינה שלנו. יש במוזיקה מרפא לנשמה ולגוף ושמחנו על הזכות שניתנה לנו להנעים את זמנם של התושבים המפונים, ולו לשעה קלה”.

ראש העיר, רפי סער: “העיר כפר סבא כולה, עיר שערכי ההתנדבות והנתינה הם חלק בלתי נפרד מהדנ”א שלה, התגייסה כולה מאז פרצה המלחמה באותה שבת ארורה ב-7 באוקטובר. אני מודה לתזמורת ההורים, לקונסרבטוריון ולגילי שי על היוזמה, ונמשיך לפעול למען הקהילה בעיר ובארץ כולה. רק יחד ננצח”.

תגובות