55 אלף שקלים נתרמו במסגרת קונצרט התרמה שערכה עיריית כפר סבא
אתמול, יום שלישי 5/12, התקיים בכפר סבא קונצרט התרמה מיוחד למען ילדות וילדי העוטף, שכלל הכנסותיו מוקדשים לסיוע נפשי ופעולות חינוך עבור הילדים שאיבדו משפחות, חברים ופונו מבתיהם.
מאות רבות של תושבות ותושבים הגיעו לקונצרט, שהתקיים בהובלת הקונסרבטוריון העירוני בהיכל התרבות העירוני, לאחר שרכשו כרטיסים בעלות לפי בחירתם – עבור התרומות, כאשר אלפים נוספים תרמו למיזם החשוב דרך קבוצת פייבוקס ייחודית שנפתחה.
במהלך הקונצרט, שהתקיים במעמד ראש העיר רפי סער ואשר במסגרתו נאסף סכום של 55 אלף שקלים אירחה תזמורת הנשיפה הייצוגית של הקונסרבטוריון בניצוחו של מנהל הקונסרבטוריון עפר עין הבר, את הזמרת אילנית ואת האנסמבל הקאמרי הישראלי בניצוחו של אריאל צוקרמן. כמו כן, הופיעה קבוצת המחול של הקונסרבטוריון.
הכסף שנאסף במסגרת הקונצרט יועבר כאמור לאגף החינוך של המועצה האזורית אשכול, עבור טיפול וסיוע לילדות וילדי העוטף.
*ראש העיר, רפי סער:* “ערב הקונצרט היה מרגש במיוחד ועוד יוזמה מבורכת של העיר כפר סבא, אשר ממשיכה להתגייס לטובת התושבים שפונו מבתיהם עקב המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר ואשר חוו אובדן וכאב גדולים. אני רוצה להודות לכל אלפי התושבים שתרמו למיזם החשוב הזה ונמשיך לעמוד לצדם של הילדים והתושבים המפונים, שרבים מהם מתארחים בעירנו. אני מייחל שכולנו נמשיך להיות מאוחדים ושנדע ימים טובים יותר ובשורות טובות”.
צילומים: איתן איוון

תגובות