סוככים קבועים- הפתרון החכם להגנה בכל ימות השנה

בבתים רבים נוכל למצוא מגוון של סוככים המגינים מפני קרני השמש או מטפטוף מי הגשמים. ישנם סוככים שאינם קבועים, כגון מרקיזות, סוככי זרועות, מסך או חלון אשר ניתנים לפתיחה וסגירה לפי הצורך. עם זאת, יש מקרים בהם הלקוח מעדיף להתקין סוכך קבוע. הסיבה לכך היא תכונותיו הכוללות עמידות בפני רוחות חזקות, חום, מזג אוויר סוער וסינון קרני UV בצורה טובה יותר. את הסוככים ניתן לעצב בדרכים שונות לפי רצון הלקוח. 

freepic

 

מהן היתרונות של סוכך קבוע?

אחד היתרונות העיקריים של סוכך זה הוא החומר ממנו הוא מיוצר- מתכת רובסטית, המאפשר לכסות שטח נרחב כמו גינה או מרפסת ללא שימוש בעמודי תמך. מעבר לכך, לסוכך יש יתרון עיצובי. ניתן לבחור קירוי שעשוי ממתכת, זכוכית או פולימר אותו ניתן להתאים לעיצוב הבית. יתרון נוסף הוא היעדר מנגנוני קיפול, פתיחה וסגירה של הסוכך, מנגנונים הנוטים להתקלקל או חווים שחיקה עם הזמן ודורשים טיפול תכוף. כך לדוגמה סוכך חשמלי עלול להיהרס בשל הגשמים ונדרש איש מקצוע על מנת לתקן.

אילו סוגי סוככים קבועים קיימים?

הסוג הראשון עליו נדבר הוא סוכך בצורה- עגול, מרובע, משולש או גלי. סוכך זה בעל עיצוב נקי ואסתטי המתאים לכניסות לחנויות, לבתים פרטיים ולקירוי אזורים נוספים וניתן לבחור את צבע הקונסטרוקציה. הסוג השני הוא סוכך תלוי. גם הוא מתאים לכניסות ולבתים פרטיים והתקנתו מתבצעת על ידי מותחנים העשויים מצינורות מתכת מגולוונת. ייחודו הוא בשילוב בין מראה של סוכך קבוע יחד עם פרגולה במוצר אחד. כלל הסוככים מצופים בחומר מעכב בעירה ובעלי ציפוי טפלון.  

איך נדע מהו הסוכך המתאים לנו?

לרוב, בתים פרטיים יבחרו בסוכך דקורטיבי, בעל עיצוב ייחודי חצי שקוף. עיצוב זה מאפשר הצללה אך גם כניסת אור במידה מסוימת. זהו הפתרון המושלם לדוגמה לסוכך קבוע בגינה. בבתי עסק ניתן לבחור סוככים המשתלבים עם עיצוב העסק ועל גביהם ניתן ליצור שילוט פרסומי- על וילון הסוכך, בחזיתו או על כיסוי הבד עצמו. השילוט הפרסומי מוטבע בצורה איכותית ומקצועית ונשמר לאורך שנים. 

תגובות