ראש העיר כפר סבא למנכ”ל חברת החשמל: “התשתית בשכונת הפרחים ישנה ולתושבים נגרמת עוגמת נפש רבה מאוד”
בעקבות הפסקת חשמל ממושכת בסוף השבוע, פנה ראש העיר כפר סבא למנכ”ל חברת החשמל: “התשתית ישנה ולתושבים נגרמת עוגמת נפש רבה מאוד”
ראש העיר כפר סבא, רפי סער, פנה אתמול (שני 25/12) למנכ”ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, בעקבות הפסקת חשמל ממושכת שנמשכה 6 שעות בשכונת הפרחים בעיר במהלך סוף השבוע הסוער.
“בתקופה זו, ישנה חשיבות גדולה על שמירה החוסן הקהילתי ועל שגרת פעילות בעורף עד כמה שניתן – שכן עורף חזק נותן רוח גבית לכוחות בחזית”, *כתב ראש העיר במכתבו.* “בעקבות תקלה חמורה ביותר שאירעה בשבת האחרונה, 23/12/23, בשכונת הפרחים בעיר כפר סבא, במשך 6 שעות נותק החשמל בבתי השכונה, על כל המשתמע מכך בשבת חורפית וגשומה, כשמאות בתים היו מנותקי אור וחום”.
עוד כתב ראש העיר רפי סער, כי “יצוין כי אין זה אירוע ראשון, ופנייתי אליך היא בהמשך פניות חוזרות ונשנות של העירייה בנושא הפסקות החשמל בעיר. לאחר בדיקה אישית שביצעתי, התקלה נובעת מתשתית חשמל, הגורמת לכך שבכל הזדמנות של גשם מעל לממוצע, החשמל מנותק ועוגמת הנפש הנגרמת לתושבים רבה עד מאוד.
“לאורך התקופה האחרונה, ביצעה חברת החשמל עבודות תשתית רבות, על מנת לשדרג תשתיות החשמל הישנות, ואנו מברכים על כך ומודים על שיתוף הפעולה בנושא. דומה כי הגיעה השעה להמשיך בעבודות שדרוג התשתיות הישנות ברחבי העיר ולעבור להטמנה תת קרקעית של קווי החשמל, בהתאם לבניית תוכנית אב שלבית, באופן שישים קץ אחת ולתמיד למטרד החוזר והנשנה שגזל את מנוחתם והטריד את שלוותם של התושבים שפנו אליי בזה אחר זה”.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏עץ‏‏ ו‏דשא‏‏

תגובות