היחידה המרכזית במחוז מרכז והשב”כ עצרו תושב טירה בחשד להזדהות עם ארגון טרור (דאע”ש) והסתה לטרור
ותר לפרסום: היחידה המרכזית במחוז מרכז והשב”כ עצרו תושב טירה בחשד לעבירות בטחוניות, בהן הזדהות עם ארגון טרור (דאע”ש) והסתה לטרור ובהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדו היום כתב אישום
ניתן לפרסם כי חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז והשב”כ ניהלו מזה כחודש חקירה סמויה נגד תושב טירה כבן 22 וזאת לאחר שהנ”ל פרסם ברשתות החברתיות פוסטים של הזדהות עם ארגון דעא”ש והסתה לטרור ופגיעה ביהודים בזמן מלחמה.
עם התפתחות החקירה המשותפת, עלה כי החשוד – תושב טירה בעל תעודת זהות ישראלית, הצהיר כי אינו מכיר במדינת ישראל וכי במקומה יש להקים מדינה איסלמית, במועד המתאים לכך, וכי יש להרוג את הכופרים, קרי כל מי שאינו מוסלמי.
בהתאם לחשדות וממצאי החקירה המואצת, התקבל אישור פרקליטות המדינה לחקור את החשוד והוא נעצר בתחילת החודש ומעצרו הוארך מעת לעת.
היום, בהתאם לממצאי החקירה והתשתית הראייתית, הוגשה נגד החשוד בבימ”ש השלום בפ”ת כתב אישום עפי התשתית הראייתית עי פרקליטות מחוז מרכז.
בנוסף, שוטרי מחוז מרכז פעלו הלילה באופן ממוקד כנגד הפשיעה האלימה ברחוב הערבי למען שלום הציבור וחשפו במהלך פעילות יזומה רובה מסוג קלאצ’ניקוב, מחסניות ובקבוק המכיל חומר דליק
שוטרי תחנת המשטרה בטירה בצעו הלילה פעילות מבצעית מוגברת בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים זיהו רכב שעורר את חשדם ולאחר מעקב קצר זיהו את הרכב כשהוא נטוש.
מבדיקה שערכו השוטרים עלה כי לוחיות הזיהוי של הרכב זויפו ובחיפוש ברכב תפסו השוטרים מחסניות של רובה מסוג קלאצ’ניקוב ובקבוק עם חומר דליק.
בהמשך ביצעו השוטרים סריקות בנתיב מילוט הרכב שם תפסו נשק מסוג קלאצ’ניקוב.
תפיסת אמצעי הלחימה, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים במחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

תגובות