כפר סבא: מרכז קיפוד משתדרג עם קטלוג

מחפשים ציוד לקמפינג? זקוקים לכיסאות לאירוע? חסר לכם כלים לעבודה בגינה? עכשיו תוכלו להשכיר את כל אלה ועוד באמצעות קטלוג השאלת ציוד במחיר סמלי של מרכז קיפוד העירוני

עיריית כפר סבא משיקה שירות חדש לתושב על בסיס ערכי הקיימות על מנת לעודד מחזור ושמירה על איכות הסביבה. בימים האחרונים עלתה לאוויר מערכת חדשה שתלווה מעתה את פרויקט ה”שיתופייה” – השאלת ציוד רב פעמי לתושבים, באמצעות מרכז קיפוד – מרכז הקיימות והמיחזור העירוני. כך בין היתר ניתן למצוא בשיתופייה ערכות כלים רב פעמיות, אוהלים, צידניות, כלי עבודה לגינה, מברגה, ערכות קפה ועוד המון מוצרים, כאשר המערכת מתעדכנת בכל פעם שמתווספים מוצרים נוספים.
מדובר במערכת שפותחה על ידי “וואן סיטי”, באמצעותה ובאמצעות קטלוג פריטים כל תושב ותושבת בעיר יכולים לראות את כל הציוד הקיים בשיתופיה, בהתאם לחלוקה לקטגוריות, לבדוק זמינות של הפריט להשכרה והאם ניתן לשריין אותו מראש. כמו כן, המערכת החדשה מאפשרת תשלום עצמאית דרך האתר, כך שכל השאלת הציוד לרבות התשלום מתבצעים באופן דיגיטלי.
“השיתופייה שלנו היא בעצם ספריית חפצים, אשר כל הפריטים בה מיועדים לשימוש תושבי כפר סבא”, *מסבירה מנהלת אגף קיימות וחדשנות תמי קצבורג נבנצל.* “מדובר בשירות עירוני שנולד מתוך תפיסת הקיימות לחסוך בקניית מוצרים שאנו משתמשים בהם לעיתים רחוקות. השיתופייה מאפשרת לתושבי העיר לשכור ציוד בסכום סמלי לשבוע, ובדרך זאת להמעיט בצריכה של ציוד חדש, להפחית את כמות הפסולת ולהתנהל בצורה כלכלית נבונה. זהו שירות ייחודי שלא קיים כמעט ברשויות מקומיות ואני שמחה שאנו מובילים אותו”.
ראש העיר, רפי סער: “העיר כפר סבא מובילה את ערכי הקיימות והשמירה על הסביבה, כאשר רשויות רבות באות ללמוד מכפר סבא את הנושא ואף נבחרנו לייצג את המדינה בוועידת האקלים העולמית שהתקיימה בזמנו בשארם אל-שייח. השיתופייה היא כלי נוסף וחשוב להפחתת הצריכה העירונית, תוך מתן אפשרות לתושבים לשכור ציוד במחיר סמלי ואני מזמין את תושבי העיר להיכנס לקטלוג ספריית החפצים וליהנות מהמבחר המוצע להם”.
*להתרשמות וכניסה לקטלוג המוצרים:*
אין תיאור זמין לתמונה.

תגובות