ביום חמישי, 11/1/2024, תיפתח עיריית כפר סבא הרישום לגני הילדים ולבתי הספר בעיר לשנת תשפ”ה באופן מקוון באתר העירייה

הרישום לגני הילדים העירוניים יהיה פתוח החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד לתאריך 31/1/2024 בשעה 23:30, כאשר הרישום מתקיים בהמשך למפגש מקוון שהתקיים בנושא, בהשתתפות מאות הורים ובהובלת מנהלת אגף החינוך אסנת חכמון.

באתר העירייה יכולים ההורים לקבל את כל הנחיות הרישום והפרטים על גני הילדים, ובמסגרתו בוחרים ההורים את העדפותיהם החינוכיות ואת שלושת הגנים המועדפים עליהם בהתאם לכך.

 

דבורה עומר

 

הרישום לכיתות א’ בבתי הספר היסודיים יחל אף הוא ביום חמישי בשעה 11:00 בבוקר, עד לתאריך 31/1/2024 בשעה 23:30. על פי מודל “מרחבי חינוך, בחירה מבוקרת ופיתוח זהות ייחודית בית ספרית” – יכולים הורים לבחור את בתי הספר אליו ירשמו את ילדיהם שלא בהתאם לאזור הרישום – בתי ספר עוגן, וזאת כחלק מתפיסה חינוכית שמובילה העירייה בשלוש השנים האחרונות לקידום מערכת חינוך מיטבית ואיכותית, במסגרתה כל בית ספר יסודי מגדיר את הייחודיות הפדגוגית והחינוכית שלו. זאת בשיתוף משרד החינוך.

בהתאם לכך, כבר בשבוע שעבר התקיימו ימי חשיפה לבתי הספר גורדון, בן גוריון, רחל המשוררת , לאה גולדברג, בית הספר הדמוקרטי וזרם החינוך המונטיסורי, כאשר השבוע ובשבוע הבא יתקיימו ימי חשיפה לשאר בתי הספר היסודיים בעיר – עליהם ניתן להתעדכן באתר העירייה, כמו גם בכל המידע הרלוונטי.

לכל הפרטים ולרישום לבתי הספר וגני הילדים: https://www.kfar-saba.muni.il/hinuc/

תגובות