בשורה משמעותית למשתמשי התחבורה הציבורית בשרון : בכפר סבא יוקם מסוף אוטובוסים חשמליים ראשון מסוגו בארץ

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, ערך בשבוע האחרון סיור מקצועי עם מנכ”לית נתיבי איילון, אורלי שטרן, ראש אגף כלכלה במשרד התחבורה חן גבע, והצוותים המקצועיים בעירייה ובחברת נתיבי איילון, במסגרת הקמת מסוף אוטובוסים חשמליים חדש בעיר.
על פי התוכנית, המסוף – שנמצא כבר בהקמה באזור העסקים קדמת השלום (כ”ס 50) – ייתן מענה לכ-200 אוטובוסים חשמליים ויתפרס על שטח של כ-40 דונם. מתקן התשתית יאפשר לשפר באופן משמעותי את רמת השירות של התחבורה הציבורית בעיר ובאזורי התעשייה. צפי סיום העבודות משוער הוא ספטמבר 2024 לקראת סיום הקיץ.

פרויקט הקמת מסופי התחבורה החשמליים של עיריית כפר סבא ומשרד התחבורה, כולל הקמה של ארבעה מסופי תחבורה חשמליים גדולים במזרח העיר, באזורי העסקים קדמת השלום ועתיר ידע – שיוקמו במסגרת הפרויקט לרבות תחנת נוסעים לשירות האזור, ושני מסופים בפארק התעסוקה המוביל ובצפון מערב העיר.
פרויקט זה מתווסף לפתרונות תחבורה ירוקים נוספים שהעירייה קידמה ומקדמת, בין היתר כעיר הראשונה בישראל שהתקינה עמדות טעינה בפריסה עירונית לרכבים חשמליים, מיזמי רכבים שיתופיים ועוד.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: “פרויקט קידום תחבורה ציבורית ירוקה מהווה בשורה אמיתית לתושבי העיר. מסופי האוטובוסים חשמליים יאפשרו להפעיל בכפר סבא יותר אוטובוסים חשמליים, שקטים יותר ועם אפס זיהום אוויר בסביבתם הקרובה, מה שמהווה שיפור שירות משמעותי לנוסעי התחבורה הציבורית. התוכנית הזו היא חלק מהעתיד של כפר סבא, שמקדמת ומובילה תחבורה בת קיימא, למען הסביבה”.

 

רצ”ב: סיור ראש העיר כפר סבא עם מנכ”לית חברת נתיבי איילון וצוותי המקצוע.

תגובות