עיריית כפר סבא בצמרת הערים בישראל שהעבירו את כל המידע שביקשו תושבים לקבל

היחידה הממשלתית לחופש המידע במשרד המשפטים ואגף אסטרטגיה במשרד הפנים פרסמו לאחרונה את הדוח השנתי בנוגע ליישום חוק חופש המידע ברשויות המקומיות.
על פי נתוני הדוח, נמצאת עיריית כפר סבא בצמרת הערים המובילות בישראל, שהעבירו את כלל המידע שביקשו תושבים לקבל, באמצעות הגשת בקשות במסגרת חוק חופש המידע. מהנתונים עולה כי בכ-83% מהמקרים נמסר לתושבים כל המידע המבוקש, כאשר לשם השוואה שיעור מסירת כלל המידע המבוקר בתל אביב עמד על 66.9 אחוז, ברמת גן על 65.7 אחוז, בהרצליה על 66.4 אחוז, בראשון לציון על 79.8 אחוז, ברמת השרון על 75.8 אחוז ובהוד השרון על שיעור דומה לזה של כפר סבא – 82.8 אחוז.

עוד עולה מנתוני הדוח כי בכפר סבא שיפרו את העברה ומסירת המידע כמעט בכלל הפרמטרים, כאשר אף בקשה לא נדחתה על ידי הרשות ורק בכ-1 אחוז לא הסתיים הטיפול בבקשה. כמו כן, עולה מהדוח כי זמן הטיפול הכולל בבקשות עד 60 יום עמד על 96.6 אחוזים, שיעור דומה לזה של רעננה, כאשר ברמת גן עמד שיעור זמן הטיפול על 80.6 אחוזים ובראשון לציון על 76.1 אחוזים.

ראש העיר, רפי סער: “מדי שנה זוכה העירייה להכרה כעיר מובילה בשקיפות מול התושבים, מאחר שפרמטר זה מהווה חלק בלתי נפרד וערך המוביל אותנו בפעילותנו ובשירות שאנו מעניקים לתושבות ותושבי העיר. נמשיך לפעול למען תושבינו בכל תחומי החיים ולשקף עבורם את פעילותה הענפה של העירייה, המתבצעת במקצועיות ובמסירות על ידי עובדות ועובדי העירייה, ברחבי העיר כולה ועבור כלל קשת האוכלוסיות המתגוררות בכפר סבא”.

 

עיריית כפר סבא. צילום מייקל כץ

תגובות

תגובות