ניקיון איכותי ויסודי רק עם מי פנים וחלב פנים

הצורך בניקיון מתמיד של הפנים הפך כבר מזמן למשהו שגרתי שרובנו המוחלט מודעים אליו כבר מגיל קטן. למה עושים את זה? מהרבה סיבות ביניהם מניעת פצעים, מראה נקי ורענן יותר ועוד. אבל אי פעם חשבתם או חשבתן לעצמכם מהם התכשירים המתאימים ביותר לשם כך? ובכן בדיוק לשם כך כתבנו את המאמר הבא, שיציג לכם כיצד מי פנים וכן חלב פנים מהווים את הפתרון המושלם. אז קדימה, בואו נתחיל!

מי פנים, חלב פנים – מה זה אומר בכלל?

מי פנים הם מוצר מוכר מאוד בעולם הביוטי והטיפוח אך לצידם ישנו תכשיר בעל חשיבות לא פחות נמוכה, והוא חלב פנים. אז מה זה בעצם חלב ומי פנים, ומה התפקיד של כל אחד מהם?

  • מי פנים – מי פנים הם תכשיר שנועד לנקות את עור הפנים שלנו מלכלוך שנצבר במהלך היום וכן משומנים כאלו ואחרים שהגוף שלנו מפריש באופן טבעי ועלולים לגרום לפצעים, אקנה וכדומה.
  • חלב פנים – חלב פנים הוא תכשיר שמטרתו העיקרית היא להמיס בצורה טובה ויסודית את האיפור מהפנים שלנו. למעשה, חלב פנים הוא תחליב שממיס את האיפור וכך כאמור מסיר אותו בצורה טובה.

כך תשתמשו בחלב ומי פנים בצורה הטובה ביותר

אז אם לאחר שהבנתם מה ההבדל בין השניים, ותהיתם לעצמכם כיצד משתמשים בצורה ובדרך הנכונות ביותר במוצרים של מי פנים וחלב פנים, עכשיו הזמן שנענה גם על זה. אם כן, כך מומלץ להשתמש בשני התכשירים:

שלב ראשון – חלב פנים

בשלב הראשון נשתמש בחלב הפנים שיסיר וימיס את האיפור, ינקה שאריות לכלוך ושומן. לשם כך, מרחו את התחליב על עור הפנים שלכם, ומרחו אותו על ידי עיסוי הפנים בתנועות מעגליות. לאחר מכן, ולא לאחר יותר מדי זמן, נגבו את הפנים עם צמר גפן לח. שימו לב כי התחליב אינו מיועד לחדור לעור ועל כן הימנעו מלהשאיר אותו יותר מדי זמן על עור הפנים.

שלב שני – מי פנים

בשלב השני מגיעים מי הפנים שתפקידם למעשה לבצע פעולת ניקיון משלימה. מה שתצטרכו לעשות הוא לשפוך מעט מי פנים על פיסת צמר גפן, ובתנועות ניגוב לנקות את עור הפנים. כך, תבטיחו ניקוי יסודי של נקבוביות העור, ותהפכו אותו לרענן ובעל מראה מושלם.

שלב שלישי – מוצרים משלימים

בשלב השלישי תוכלו להוסיף מוצרים משלימים שונים כאוות נפשכם כגון תכשירים נוספים כדוגמת מסירי איפור, מסכות פנים, פילינג ועוד. עניין זה כבר נתון כולו לשיקולכם האישי.

וכמה כל זה יעלה לי?

אז רגע לפני שנסכם, אי אפשר להתעלם מעניין המחיר, וגם לכך נספק לכם מענה. ובכן טווח מחירי מי פנים נע בממוצע בין 25 ש”ח ויכול להגיע למחירים של עד 150 ש”ח ויותר. בנוסף, גם חלב פנים בפני עצמו הוא בעל טווח מחירים, אשר מתחיל מ 30 ש”ח ויכול להגיע לסכומים גבוהים. במה זה תלוי? אז לרוב מדובר במותג של חברת הטיפוח, בכמות החומר או אפילו באיכות הרכב החומרים.

 

freepik

תגובות