איך לבחור מאלף כלבים מקצועי בהרצליה והסביבה?

אם אתם זקוקים ללמוד כיצד לעודד התנהגויות חיוביות או למנוע התנהגויות לא רצויות אצל הכלב שלכם, הגיע הזמן לחפש מאלף כלבים. מאלף כלבים יכול ללמד אתכם ואת הכלב שלכם מיומנויות בסיסיות ועד אילוף מתקדם יותר. בנוסף, הוא יעזור לתקן התנהגויות כמו נביחות מרובות, חפירות, לעיסת חפצים, קפיצה על אנשים ועוד.

מכיוון שאילוף כלבים זהו ענף לא מפוקח, כל אדם יכול להתחיל להדפיס כרטיסי ביקור, להציג את עצמו כמאלף כלבים ולגבות תשלום על השירותים שלו, ללא כל קשר לרקע, ידע, הכשרה או ניסיון בתחום. לכן, רגע לפני שאתם שוכרים את שירותיו של מאלף כלבים בהרצליה, חשוב שתדעו כיצד לבחור נכון. לשם כך ערכנו לכם כמה שאלות שיעזרו לכם.

מה הניסיון שלך?

חפשו מאלף כלבים בעל ניסיון תיאורטי ומעשי, כלומר מאלף בעל ניסיון חיים אשר נמצא הרבה בקרבת בעלי חיים ולא רק אדם שלקח כמה שיעורים באילוף. כן כדאי לבדוק מהי ההכשרה הפורמלית, אבל קחו בחשבון שמאלף טוב הוא מאלף מנוסה. 

מאלף מנוסה ישמור על עצמו מעודכן לגבי שיטות וטכניקות אימון חדשות, ומעבר לכך, כדאי לקיים אתו שיחה באופן אישי, כדי לבדוק מה הגישה שלו. נסו לצפות בשיעור אילוף אם אפשר, ובקשו המלצות מלקוחות קודמים, כדי להיות בטוחים שהוא אכן יתאים לכם, לכלבכם ולמערכת האמונות שלכם.

באילו שיטות אילוף אתה דוגל?

תמיד כדאי לשאול את המאלף שאתם בוחנים לגבי השיטות ופילוסופיות האילוף שלו, כדי להבטיח שאתם מרגישים בנוח עם אותן שיטות שעמן עובד. באופן כללי, תמיד כדאי לחפש מאלף כלבים אשר מאלף כלבים על בסיס חיזוק חיובי ולא עונשים, מה שאומר שהוא מתגמל את הכלב על התנהגות הולמת ומלמד אותו לרכוש התנהגויות חלופיות במקום אלו שאינן הולמות. 

טכניקות אילוף חיוביות מבוססות על המדע של לימוד בעלי חיים ומערכות יחסים ומציעות בונוס מהותי והוא – יצירת חוויה חיובית לכם ולחיית המחמד שלכם, לצד פיתוח אהבת הלמידה אצל בעל החיים.

מה יכלול האילוף?

כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת עליכם גם להבין מה בדיוק אתם צריכים: האם אתם רוצים שהמאלף יעזור לכם להתמודד עם התנהגות בעייתית כמו קפיצה על אורחים, או שאולי תרצו שילמד את הגור שלכם פקודות כמו לשבת או להישאר במקום. כאשר אתם יודעים מה אתם מחפשים, יהיה לכם קל יותר לגלות אם המאלף יוכל לספק מענה לצרכים שלכם באופן אישי, שכן לא כל המאמנים מציעים את אותם השירותים.

היכן יתקיים האילוף?

ישנם כלבים שילמדו הכי טוב במתכונת של אחד על אחד, במיוחד אם כלבים אחרים מעוררים אותם יתר על המידה, וישנם אחרים שילמדו טוב יותר במסגרת קבוצה. בתחום של אילוף כלבים ישנם כל מיני פורמטים שיכולים להתאים החל במתחם אילוף בו הכלב נשאר למשך זמן מוגדר ועד מאלף שמגיע אליכם הביתה. מכיוון שלא כל המאלפים מציעים את כל סוגי האילוף, עליכם לבדוק האם האילוף יתקיים באופן פרטני בבית או עם עוד כלבים במתחם סגור. 

לאחר ששאלתם את כל השאלות בדקו גם לגבי עלויות, שאלו שאלות נוספות שיש לכם, הקדישו מחשבה והגיעו להחלטה שמרגישה לכם כנכונה ביותר.

תגובות