ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, ערך סיור לאורך קו התפר עם לוחמי יחידה מובחרת הפועלת לסיכול הטרור ושמירה על הבטחון

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, נפגש השבוע עם אחת היחידות המובחרות של צה”ל, האמונה על ביטחון האזור ומהווה כוח מיידי מיוחד לטיפול באירועי טרור מורכבים.

היחידה המיוחדת, אשר לחמה בשבת ה-7 באוקטובר בגזרות רבות, ביניהם קיבוץ נירים, שדרות, קיבוץ ניר עוז, קיבוץ בארי ועוד גזרות נוספות בדרום, הייתה אחראית בין היתר על חילוצן של משפחות רבות מיישובי העוטף וחיסלה חוליות מחבלים בלחימה. בימים אלה, מוצבת היחידה לפעילות נגד טרור בתחומי קו התפר ומחוצה לו.

בנוסף, בעקבות פעילות של העירייה וראש העיר מול גורמי הביטחון והצבא, החליט צה”ל להאריך את הצבת כוחות כיתת הכוננות של בני המקום בעיר. יש לציין כי לפנייה להארכת הצבת כיתות הכוננות באזור, חברו כל ראשי הערים בשרון, ששלחו בשבוע שעבר מכתב משותף בנושא למפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא, וזאת בנוסף לפורום רשויות קו התפר, שיזם ראש העיר ואשר עומד בראשו – שפנו לשר הביטחון יואב גלנט בנושא תגבור כוחות ואמצעי הביטחון, וליו”ר ועדת חוץ וביטחון ח”כ יולי אדלשטיין – בבקשה לקיים דיון דחוף בנושא בוועדה.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא פועלת מאז תחילת המלחמה למען ביטחון תושבינו, יחד עם צה”ל ומשטרת ישראל. בשם העיר כולה, אנו מחזקים את ידי החיילים שמחרפים נפשם למעננו ולמען המולדת ומחזקים אותם. נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו ולקיים שיתופי פעולה חשובים מסוג זה, כדי שכל תושבת ותושב בכפר סבא יהיו בטוחים. אני רוצה להודות גם לפיקוד העורף ולצה”ל, שנענו לבקשה להשאיר את כוחות כיתת הכוננות בעירנו, כאשר אנו ממשיכים לפעול מול הממשלה במסגרת פורום רשויות קו התפר שהקמתי, לתגבור הכוחות באזורנו, השלמת סגירת גדר ההפרדה והכרה בכפר סבא כיישוב זכאי”.

 

רצ”ב: ראש העיר רפי סער, סגנו ומחזיק תיק הביטחון דני הרוש ומנהל אגף הביטחון נעם בן יהודה, עם חיילי היחידה המובחרת

תגובות