הפקת אירועים – איך בוחרים את המומחים

הפקת חתונה היא פרויקט מרגש אך גם מאתגר ומורכב לביצוע – נהר של משימות, מבחירת לוקיישן להינשא בו דרך בחירת תקליטן, צלם, קייטרינג או מנות שישתלבו בתפריט הסופי, ביגוד, הנעלה, עיצוב שיער ואיפור, מזכרות לאורחים ועוד.

יש זוגות אוהבים שרק מעצם המחשבה על כל מה שמחכה להם בדרך לחופה דוחים את החתונה שוב ושוב או מתקשים מאוד לנהל את האופרציה המסובכת ולא מצליחים לעמוד במסגרת התקציב או בלוחות הזמנים.

 

Unsplash

 

אם אתם חוששים שהפקת האירוע תכניס גם אתכם ללחץ מיותר, דעו שיש אופציה להעביר את המושכות לאנשים שעושים את זה ביום יום ובדרך הטובה ביותר – חברות הפקת אירועים או מומחים שכל הווייתם המקצועית היא להפיק חתונות ולהגשים חלומות.

יש הרבה מאוד יתרונות במיוחד בתקופה כה מאתגרת ומורכבת במציאות הנוכחית במסירת האחריות למפיקים חיצוניים.

לפניכם לקט של היתרונות המשמעותיים בהעברת ההפקה של החתונה למיקור חוץ וכיצד לבחור את המפיקים שיוכלו לשחרר אתכם מהמחויבות ומהטרדות ולבצע עבורכם את כל מה שצריך שתגיעו לחופה רעננים ומרוצים:

איך מנצחים את האתגרים בהפקת אירועים באמצעות המומחים?

נתחיל מכך שהפקה מקצועית חיצונית באאוטסורסינג יכולה להפחית את רמת הלחץ כמו גם להבטיח את הצלחת החגיגה שלכם.
בדרך זו, תוכלו ליהנות מתקופת האירוסין ולהתמקד ולהתעמק בנושאים שמסבים לכם הנאה כמו למשל, בחירת בגדים ומדידות, טעימות של אוכל, עיצוב הזמנות וכדומה ותהיה לכם יד מכוונת לבחור ולהחליט כי ההיצע מסחרר ולפעמים קשה מאוד לגבש החלטה קונקרטית. 

זכרו שמפיקים מומחים שולטים היטב ב”מאחורי הקלעים” של עולם האירועים ויש להם ידע וניסיון שלכם אין.
למשל, הם מכירים את האנשים בתעשייה, ספקים ואנשי מקצוע למיניהם ולכן, גם ידעו לבחור עבורכם את הטוב ביותר בהתאם לצרכים ולהעדפות הייחודיות שלכם ולייצר עבורכם חוויה כוללת.

הם יטפלו גם בעניינים הלוגיסטיים ויפנו לכם הזמן ויחסכו לכם בתקציב, כי הם אלה שינהלו מו”מ מול אנשי המקצוע והגורמים המעורבים השונים ויבטיחו הן שתהליכי הריאיון, התחקיר והבחירה, החתימה על ההסכמים, ההתקדמות בשטח יתנהלו ללא הפרעה ועל הצד הטוב ביותר ואפילו יהיו אתכם בזמן אמת ויתנו לכם להירגע וליהנות מהחגיגה של חייכם.

איך לבחור מפיק מקצועי?

בבחירת חברה או מומחים בתחום חשוב מאוד להסתמך על המלצות וחוות דעת אמינים ממקור ראשון, שיוכלו להעיד על הטיפול המסור והתפקוד בזמן אמת.

כדאי לבצע סקר שוק מקיף ולהשוות הן ביקורות והן הצעות מחיר, כמו גם לברר זמינות. מומלץ להתמקד במיוחד בפרויקטים דומים לפרויקט שלכם, למשל, תכנון של חתונת בוטיק או חתונה קטנה או חתונת שישי בצהריים כדי להבטיח שהם אכן ידעו לטפל בחתונה מהסוג שלכם ובסגנון המועדף עליכם.

כדאי להחליט מבעוד מועד עוד לפני שאתם פוגשים את הנפשות הפועלות על מה בעצם חשוב לכם בחברה שתלווה אתכם – סגנון, גמישות מחשבתית, ידע ושליטה טכנית בפרטים מסוימים, מעוף, יצירתיות, אמינות, שנות ותק, אזור גיאוגרפי וכדומה. בכל מקרה, אל תוותרו על מפגש פרונטאלי.

חשוב מאוד להיפגש עם הצוות של חברת הפקת אירועים וחתונות על מנת לבחון את נושא הכימיה ולבצע שיחת תיאום ציפיות, לקבל מהם רעיונות לקונספטים או להבין כיצד הם רואים את הפקת החגיגה מהפרספקטיבה שלהם ולחבר אותם עם כל הגורמים שכבר מעורבים. כדאי לבדוק איך מתבצעת גם העבודה המשותפת – האם יש תיעוד דרך התכתבויות, טבלת אקסל או קובץ ניהול משימות, פגישה שבועית, לאילו פגישות המפיקים מלווים אתכם, במה עליכם להיות נוכחים וממה אתם יכולים להיעדר.

תגובות