רכישת מצבר לרכב ברמת השרון – איך לפעול נכון?

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם תקועים באמצע הדרך ללא יכולת להניע את הרכב שלהם בשל מצבר הדורש החלפה, ברגעים קריטיים שונים בחייהם: לעיתים הם ממהרים לאירוע כלשהו, לעיתים הם כבר מאחרים לעבודה, לעיתים הם בדיוק צריכים לגשת למבחן חשוב ועוד. מצבר תקול באמצע הדרך זוהי ללא ספק תקלה חמורה ביותר שיכולה לשבש את סדר היום לחלוטין. בכדי שלא להגיע למצב הזה, כדאי מאוד לזהות את הסימנים המעידים על כך שהמצבר דורש החלפה ולהחליף אותו עוד טרם הוא משבית את הרכב שלכם באמצע הדרך או טרם אתם מתחילים את היום שלכם. את כל המידע על החלפת מצבר בצורה נכונה, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מה חשוב לדעת על המצבר?

מצבר מהווה את אחד הרכיבים החשובים ביותר בכל רכב. רכישת המצבר תשפיע על תפקוד הרכב בשנים הבאות בצורה מהותית ביותר שכן, כיום בכל רכב יש מגוון מערכות חשמליות קריטיות עבור תפקוד תקין ונוח של הרכב. בין אם מדובר על החלונות החשמליים, מערכת המיזוג, מערכת ניווט, מערכת מולטימדיה, מערכת השבתת המנוע ועוד, הרי שכולן תלויות בתפקוד של המצבר. לכן, אם המצבר תקול ודורש החלפה, כל המערכות הללו יהיו מושבתות באופן מוחלט וכן לא תהיה אפשרות להניע את הרכב. כדאי שתדעו שכיום אם אתם נתקעים עם רכב שאינכם מצליחים להניע בשל מצבר מקולקל הדורש החלפה, כבר אין צורך להזמין שירותי גרר ולבזבז זמן כסף על גרירת הרכב למוסך לצורך החלפת המצבר וכל שיש לעשות זה פשוט להזמין את המצבר עד הבית. מדובר על שירות שיאפשר לכם לקבל את המצבר בדיוק במקום שאתם נמצאים בו, כולל שירות החלפת המצבר, כך שתוכלו תוך פרק זמן קצר להמשיך לנהל את שגרת היום שלכם.

האם המצבר באמת גמור?

עוד טרם אתם מגיעים למוסך לצורך החלפת מצבר או בוחרים בשירות מצבר עד הבית, חשוב מאוד שתבינו האם אכן המצבר הוא הבעיה שלכם. כדאי שתדעו שלא תמיד המצבר הוא מקור הבעיה והתקלה. לעיתים אין אפשרות להניע את הרכב כי מקישים קוד רכב לא נכון, לעיתים מנסים לבצע התנעה כאשר הרכב בהילוך P וכן לעיתים הבעיה כלל אינה במצבר עצמו, אלא בטעינה שלו ואז יהיה צורך להחליף את האלטרנטור. לעיתים רצועה כלשהי יצאה מהמקום או נקרעה או שיש בעיה עם ההשבתה של המנוע ברכבים שבהם מותקנת מערכת השבתת מנוע.

בכל מקרה, עוד טרם בוחרים בשירות החלפת מצבר, יש צורך להתייעץ עם איש מקצוע מתאים בכדי להבין מהו המקור של התקלה והאם אכן מדובר במצבר. לא כדאי לבזבז כסף על רכישת מצבר לפני שמבררים היטב שהוא מקור הבעיה.

כדאי שתדעו שמצבר שעומד להתקלקל יציג סימנים שונים כגון: קושי להתניע את הרכב, אורות מהבהבים בלוח המחוונים ועוד. מעבר לכך, כדאי שתדעו כי אורך החיים של מצבר ינוע בין שנתיים וחצי לארבע שנים ולכן, אם חלף הזמן ויש בעיות עם התנעה או כל סימן אחר, ניתן להסיק כי מדובר על מצבר שדורש החלפה.

כיצד תחליפו את המצבר שלכם בצורה הטובה ביותר?

אם הבנתם שהמצבר שלכם דורש החלפה, זה הזמן קודם כל לבחור את המצבר הנכון עבור הרכב שלכם. מצבר הרכב צריך להיבחר בהתאם לסוג הרכב, נפח המנוע שלו ועוד. אם אינכם יודעים איזה מצבר בדיוק אתם צריכים לרכב שלכם, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום ויוכלו לסייע לכם. חשוב לדעת כי ניתן להזמין בכל אזור המרכז שירות מצבר עד הבית, אשר יאפשר לכם לקבל בדיוק את המצבר שאתם זקוקים לו, במקום שבו אתם נמצאים לרבות, שירות החלפת מצבר בצורה אמינה ומקצועית.

קרדיט ל Sergey Meshkov באתר PEXELS

תגובות