פיגוע לאומני בטירה: הוצת רכבו של השייח’ כארם שביטה ראש אלאוסרת אלאסלמיה אשר קידם ברית יהודית-אסלמית

השייח כארם שביטה מטירה, ראש תנועת אלאוסרת אלאסלמיה וממייסדי ארגון “ברית שבט אברהם” הקורא לשיתוף  פעולה יהודי מוסלמי, התראיין לאחרונה לאמצעי התקשורת ואמר “היהודים הם בני משפחתנו, לא אויבנו”. בסוף השבוע הוצת רכבו, שנשא עליו את סימני התנועה ודגל הברית הכולל מגן דוד לצד הכיתובים “שמע ישראל ה’ אלוהינו ה’ אחד” ו-“לה אילה האילאללה” (אין אל מלבד אלוהים). 

כארם שביטה בתגובה: “מי ששרף את הרכב מבקש למנוע קידום שמחה, ביטחון אישי וחופש לכולנו, אבל אישר את העובדה שהכוחות הסלפים הקיצוניים מתנכלים גם ליהודים וגם למוסלמים. אני קורא לקיצונים לבוא לשתות קפה וללמוד את ההיסטוריה האמיתית של האיסלם” 

שייח’ כארם שביטה מטירה זכה לאחרונה לחשיפה במגזר המוסלמי והכללי לאחר שהקים את תנועת אוסרת אל אסלאמיה, ממייסדות ארגון ברית שבת אברהם, המקדם ברית יהודית – מוסלמית נגד ארגוני הטרור הסלפים, אשר הברית מבקשת להכיר בהם כדת נפרדת, שאינה אסלאם. 

שביטה התראיין לאחרונה באמצעי התקשורת בעברית ובערבית והפיץ מספר סרטונים בטיקטוק בהם קרא לשיתוף פעולה בין בני ישראל לבני ישמעאל – המאמינים, תוך שהוא מלמד שמשמעות המילה “מוסלמי” היא “ייחוד האמונה לאל האחד” ולפיכך בני ישראל הם מוסלמים, ועל פי ספרי הקודש המוסלמים ארץ בית המקדש הובטחה להם על ידי האל. 

לאחרונה קישט שביטה את רכבו בעיצוב של אלאוסרת אלאסלמיה, אשר כלל בין היתר את דגל ברית שבט אברהם, עליו מגן דוד בולט ושם התנועה בערבית. העיצוב ופעילותו של שביטה משכו תשומת לב אדירה, לרבות מצד גורמים קיצוניים. בסוף השבוע התגלה כי רכבו של שביטה הוצת ונשרף כליל בחנית ביתו הפרטי בטירה. תיעוד ממצלמות אבטחה חשף שני רעולי פנים שהגיעו לרכבו של שביטה והציתו אותו במכוון. שביטה ושותפו עו”ד חץ דוד, בעל הרכב שנשרף, הגישו תלונה למשטרת כפר סבא והם דורשים שהאירוע יוכר מיידית כפעולת איבה. 

 

 

שיח כארם שביטה: “עוד ועוד מוסלמים בישראל מתעוררים להבין שהדרך הנכונה היא הדרך של שיתוף פעולה עם בני ישראל, הם בני הנביא יעקב המוזכר בספרי הקודש לטובת קידום שמחה, ביטחון אישי וחופש לכל. ארגוני הטרור הסלפים הם משמידי עמים, רוצחי יהודים ומוסלמים ואם הם לא יטופלו אירועים כמו 7.10 יחזרו על עצמם. 

בו זמנית, חשוב שלא לייחס לאסלאם ולמוסלמים את הברבריות הזו. הסלפים הם אויב משותף של כל המאמינים, מאז שמרדו באיסלאם והחלו לרצוח כל מי שבסביבתם”

 

 

עו”ד חץ דוד בן עם ישראל, גנרל ברית שבט אברהם, אומר: “הציבור הישראלי לא מודע לכך שבעולם האסלאם מתחולל מזה כ-120 שנה קרב בין רוב הקבוצות האסלמיות לארגוני הטרור הסלפים, שהם הנאצים של האיסלאם. העובדה שאנחנו מכנים את האויבים שלנו “מוסלמים” מלמדת שנפלנו קורבן להטעייה שלהם. נמשיך לקדם את הקול השפוי והחשוב גם מול פשעים כאלה ואיומים שאנחנו מקבלים. 

אני קורא למשטרת ישראל ולשב”כ להטיל את כל כובד משקלם. הכוחות שעומדים מאחורי הפיגוע הזה – הם אותם הכוחות שמבקשים את חיינו ונפשנו והם נמצאים בכל מקום ביישובים המוסלמים בישראל, בשל העיוורון והאסלמופוביה”.

תגובות