האיכות של טיוטה – מלגזה מקצועית ואיכותיות

מלגזות משא

מאמר זה יעסוק בכלי הנקרא מלגזה, אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר בתחום השינוע בתעשיות גדולות, מפעלים ובבנייה.

המאמר יסקור בקצרה סוגי מלגזות שונות שניתן למצוא כיום בשוק, וכן יעסוק ביתרונות של מלגזות מבית טויוטה, אחת החברות הגדולות והפופולאריות בתחום.

 

freepic

מהי מלגזה וכיצד היא פועלת?

מלגזה היא כלי רכב שמיועד להעמסת משא כבד והעברתו ממקום למקום. המלגזה יכולה לבצע העברות של מגוון משאות שונים, אך היא מיועדת להעברה למרחקים קצרים בלבד.

המלגזה פועלת בעזרת ידיות פלדה המחוברות אליה. הידיות נכנסות מתחת למשא או בחריצים ייעודיים במשא אותו הן מיועדות להרים, ובעזרת מנוע הן מרימות אותו במעלה תורן אליהן הן מחוברות. ישנם לוחות הגנה על המלגזה מפני נפילה של המשא אחורה בזמן הנסיעה, ומפני פגיעה במפעיל המלגזה במושב הנהג.

סוגי מלגזות שונים

כיוון שיש סוגים שונים של מלגזות בעלי מאפיינים שונים, ישנן מלגזות שמתאימות יותר לעבודה בשטח פתוח, עבודה בשדה, עבודה במחסנים ועוד.

הבדל אחד בין המלגזות זה המנוע. ישנן מלגזות הפועלות על מנוע דיזל או מנוע חשמלי. מלגזות שעובדות על מנוע חשמלי הן מתאימות יותר לעבודה במבנה סגור, כיוון שהן לא פולטות גזים מזהמים והן שקטות יותר, אך צריך לזכור להטעין אותן לעיתים תכופות.

לעומת זאת, מלגזות שעובדות על מנוע דיזל הן אמנם כן פולטות גזים מזהמים ועושות רעש, אך הן עדיפות לשטחים פתוחים היכן שמאפיינים אלו פחות מפריעים, ואין תלות במקור חשמל קרוב, אלא בדלק בלבד.

בנוסף לכך, יש הבדלים גם בגודל המלגזות והמטען שהן מיועדות לשאת. ישנן מלגזות קטנות במיוחד שמיועדות לעבודה במקומות צרים, והן לרוב יוכלו לשאת משקלים לא כבדים במיוחד.

מלגזות גדולות יותר יהיו בעלות יותר מנגנוני בטיחות, יתאימו לעבודה בחוץ ולנשיאת משאות כבדים יותר, אך יהיו פחות טובים במעברים צרים.

המלגזות של טויוטה

אחת החברות המובילות בתחום המלגזות היא חברת טויוטה, מלגזה שנקנית מהחברה הפופולארית היא מלגזה איכותית ביותר שעליה אפשר לסמוך בביצוע העבודה, בבטיחות וביעילות.

טויוטה נחשבת לאחת מהיצרניות הגדולות בתחום המלגזות, החברה ממשיכה לשדרג את המוצרים שלה ולשפר אותם עם השנים.

תגובות