עיריית כפר סבא צפויה לסיים את שנת 2023 באיזון תקציבי ותמשיך להשקיע בתגבור הביטחון

“למרות המלחמה, צפויה עיריית כפר סבא לסיים את שנת 2023 באיזון תקציבי” – כך הודיע היום, שני 12/2/2024 גזבר עיריית כפר סבא, צחי בן אדרת.

על פי הודעת הגזבר, עיריית כפר סבא, כרשות איתנה, פועלת באחריות תקציבית מרבית, תוך שימת לב לכלל משימות הרשות, ומתן שירות לתושב ברמה הגבוהה ביותר.

 

צחי בן אדרת

 

יש לציין, כי מאז נפתחה המלחמה בשבת ה-7 באוקטובר השקיעה העירייה מיליוני שקלים בתגבור כוחות ואמצעי הביטחון בעיר, ביניהם התקנת 3 שערים חשמליים, הוספת מצלמות אבטחה, התקנת תאורה היקפית, הכפלת יחידת האופנועים, גיוס מאבטחים חדשים ועוד.

“בשים לב לאתגרים שעמדו לפתחנו, לרבות מגפת הקורונה בשנים 2020 -2021 אשר עיריית כפר סבא סיימה בהן בעודף תקציבי של 1.4 מיליוני שקלים ו-17.4 מיליוני שקלים בהתאמה,
בשנת 2022 סיימה העירייה בעודף תקציבי של 3.4 מיליון ועם צפי תחזית לשנת 2023 של איזון תקציבי – על אף אתגרי המלחמה”, מסביר הגזבר.

ראש העיר, רפי סער: “אנו שמים את השירות לתושב, חינוך ילדינו, ביטחון תושבינו וחידוש פני העיר בראש סדר העדיפות העירוני ולא בכדי ניצבת העיר במקום הראשון באיכות החיים בישראל, על פי סקר של הלמ”ס. כל זאת תוך התנהלות כלכלית מקצועית ואחראית וראיית טובת תושבינו. כך נמשיך לפעול גם בעתיד ויחד נמשיך להוביל את כפר סבא כעיר הטובה בישראל”.

תגובות