נחנך המבנה החדש של שבט שליט של תנועת הצופים בכפר סבא

“זה יום מיוחד עבורנו וזכות גדולה לחנוך את הבית החדש של שבט שליט, ואני מודה לראש העיר רפי סער שדחף ופעל למען כולנו, למרות כל האתגרים” – כך אמר ראש שבט שליט רון שטרן, בחנוכת המבנה החדש שהקימה העירייה לתנועת הצופים בכפר סבא

ראש העיר, רפי סער: “הנוער שלנו, דור העתיד, מוכיח פעם אחר פעם את ערכיו ותרומתו לקהילה, ואנו מחויבים להעניק להם את מיטב הכלים והאמצעים להצלחתם, שהיא הצלחתנו”

 

 

 

ביום ראשון 18/2, נחנך המבנה החדש של שבט שליט של תנועת הצופים בכפר סבא, שנבנה בהובלת מינהל ההנדסה העירוני ומשרד “דניאל אזרד אדריכלים”. המבנה החדש במערב העיר מתפרס על שטח של כ-400 מ”ר, והוא כולל חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, שירותים ועוד.

מבנה זה הוא נדבך נוסף בהשקעה הנרחבת של העירייה, בהתאם למדיניות העירוניות ותוכניות העבודה, בבנות ובני הנוער, כאשר בימים אלה מוקם באמצעות החברה הכלכלית מבנה חדש גם לתנועת הנוער העובד והלומד – המשתרע על שטח של כ-350 מ”ר ואשר יכלול חדרים חדישים ונגישים לפעילות התנועה במערב העיר, שירותים וחצר לפעילות נוספת.

במהלך חמש השנים האחרונות השקיעה העירייה משאבים רבים בקידום בנות ובני הנוער בעיר, כאשר בכפר סבא פועלות 5 תנועות נוער וכ-40 קבוצות מנהיגות נוער, בהם חברים 4,200 בנות ובני נוער מרחבי העיר.

בנוסף לשני המבנים החדשים לתנועות הנוער, פתחה העירייה האב טכנולוגי במרכז הנוער קפלן שנפתח במזרח העיר, ומרכז נוער בשכונה הירוקה.

יש לציין עוד, כי בעיר פועלים חמישה מרכזי נוער במזרח, מערב ומרכז העיר, לרבות מרכז הנוער העירוני, וכ-82 אחוז מבנות ובני הנוער בכפר סבא מתנדבים במסגרות שונות ומגוונות.

ראש העיר, רפי סער: “התרגשתי יחד עם חניכי השבט ומדריכיו לחנוך את המבנה החדיש ואני רוצה להודות לראש השבט היוצא גיל חזז, לראש השבט רון שטרן וכמובן למשפחת שליט היקרה, על כל הפעילות למען הנוער שלנו. הנוער שלנו, דור העתיד, מוכיח פעם אחר פעם את ערכיו ותרומתו לקהילה, ואנו מחויבים להעניק להם את מיטב הכלים והאמצעים להצלחתם, שהיא הצלחתנו. עיריית כפר סבא שמה בראש סדר העדיפות את תחום החינוך – הפורמלי והבלתי פורמלי, ומשקיעה את מירב המשאבים העירוניים בקידום בנות ובני הנוער שלנו ובתמיכה בתנועות הנוער – שהן אמצעי מרכזי בחינוך הערכי של ילדינו. הנוער שלנו הוא דור של בנות ובנים שמובילים מנהיגות חברתית וערכים של אהבת המולדת, סובלנות, כבוד הדדי, שוויון ודרך ארץ ונמשיך לפעול למענם, לתמוך ולקדם את הנערות והנערים הכפר-סבאיים”.

אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילה: “אני שמח וגאה על פתיחתו של המבנה החדש של שבט הצופים בשכונות הירוקות. תנועות הנוער מהוות את המצפן הערכי שלנו, והדבר בא לידי ביטוי בייחוד בתקופה זו. לצערי, עקב שירות המילואים, נבצר ממני להשתתף באירוע אך ברכתי שלוחה לכל החניכים, המדריכים, חברי ההנהגה ומשפ’ שליט. אני מודה למח’ הנוער במינהל קהילה ולכל הגורמים המקצועיים שהביאו לתוצאה המיוחלת”.

רון שטרן, ראש שבט שליט: “זה יום מיוחד במינו עבורנו וזו זכות גדולה לחנוך את הבית החדש של שבט שליט. אני רוצה להודות לראש העיר רפי סער, שדחף ופעל למען הקמת הבית הזה למען כולנו, למרות כל האתגרים שהיו, והיו לא מעט, לרבות תקופת הקורונה. זהו יום מרגש עבור כולנו”.

 

 

רצ”ב: טקס חנוכת מבנה הצופים, צילום: תמיר יהושוע

תגובות