עצרת תפילה מרגשת להצלחת הלוחמים והשבת החטופים התקיימה בכפר סבא
ביום שני  19 בפברואר 2024, התקיימה בכפר סבא עצרת תפילה מיוחדת להצלחת חיילי צה”ל והשבת החטופים. העצרת התקיימה במעמד הרב הראשי לישראל, הרב ישראל מאיר לאו שליט”א, ובהשתתפות משפחות שכולות ומשפחות החטופים. הרב ליאור אנגלמן ראש בית המדרש הקהילתי בכפר סבא, עו”ד איתן צנעני סגן ראש העיר ומאות מתושבי כפר-סבא והשרון.
העצרת בהנחיית העיתונאי והסופר שאול מייזליש נפתחה בדברי  הרב לאו שליט”א שנשא דברים מרגשים בהם הדגיש את  חשיבותה של התפילה והאחדות בעתות קשות אלו . יש לנו כח מגן – צה”ל שנלחמים למען הבית במסירות נפש אדירה.
הרב לאו קרא לכל הנוכחים להמשיך בתפילה למען שלום חיילי צה”ל וחזרתם בשלום הביתה, וכן למען שחרורם של החטופים. “אנו מתפללים היום יחדיו למען ביטחון ישראל וחיילי צה”ל, עלינו להאמין כי נצח ישראל לא ישקר  ושומר ישראל ישמור את שארית ישראל האומרים שמע ישראל”.
מימין לשמאל:
שאול מייזליש, מתן ועילאי דוד, מיכאל בן הרוש, הדר דניאל, הרב ליאור אנגלמן.
קרדיט צילום: אבי חיים
במהלך העצרת נאמרו פרקי תהילים ותפילות מיוחדות לשלום חיילי צה”ל והשבת החטופים. כמו כן, דברו מיכאל בן הרוש שאחיו דניאל נהרג בקרבות בעזה, תמר צוהר שסיפרה על נכדה החטוף עומר, עילאי דוד שסיפר על אחיו אביתר החטוף בעזה, והדר דניאל אחותו של עוז החטוף בעזה.
הרב ליאור אנגלמן אמר: “באנו לתת חיבוק גדול למשפחות השכולות ולמשפחות החטופים . רבים מאיתנו רוצים כל הזמן להגיע ולהיות שם ולא יודעים את הדרך אבל רוצים להביע שאנחנו איתם כל הזמן. אנחנו מבקשים להוקיר את חיילי צה”ל על מה שהם עושים להשיב את החטופים ולהשיב את הכבוד לעם ישראל”.
העצרת הסתיימה ב”שירת התקווה” ו”אני מאמין” ובתחושת אחדות ותקווה חזקה.

תגובות