טקס פרידה מאתי בוים – מי שכיהנה עד לפני מספר שבועות כיו”ר הנהגת ההורים העירונית

אתמול, שני 19/2/2024, התקיים טקס הפרידה הרשמי מאתי בוים – מי שכיהנה עד לפני מספר שבועות כיו”ר הנהגת ההורים העירונית

בוים, שהייתה פעילה במסגרת הנהגת ההורים העירונית והנהגות ההורים הבית ספריות במשך למעלה מ-20 שנה, החלה את דרכה ההתנדבותית בבית הספר סורקיס, עם עלייתו לכיתה א’ של בנה עומר. מאז ועד השנה, היא פעלה לקידום החינוך והתלמידים בכפר סבא, כאשר בשנים האחרונות נרשם שיתוף פעולה הדוק עם העירייה – תוך קיום ישיבות מקצועיות יחד, חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת מענים ופתרונות לכל נושא ושאלות מצד ההורים.

“שיתוף הפעולה עם העירייה והעבודה לצד ראש העיר רפי סער, למען ילדי כפר סבא היו חשובים והובילו יחד איתנו לקידום החינוך בעיר, כאשר פעלנו בכוחות משותפות ותוך שילוב ידיים למען כל תלמידה ותלמיד בכפר סבא”, אומרת בוים השבוע. “טובת כל תלמידות ותלמידי העיר עמדה תמיד לנגד עיניי, והיו לפעמים ויכוחים ואי הסכמות אבל ידעתי שיש עם מי לדבר ושהמטרה היא אחת ומשותפת. אחרי 20 שנה בתפקידים שונים בהנהגות ההורים, אני יודעת שאני משאירה את העיר בידיים נאמנות”.

 

בוים עם יו”ר ההנהגה הנוכחי ערן ורנר

בכפר סבא לומדים כ-24 אלף תלמידות ותלמידים, כאשר העירייה במהלך חמש השנים האחרונות חידשה ושדרגה העירייה 103 גני ילדים ו-29 בתי ספר. שיעור הזכאות לבגרות עומד על כ-91 אחוזים כולל החינוך המיוחד והשנה פתחה העירייה את מרכז המצוינות למדעים האזורי בשיתוף מכון ויצמן ומרכז שוורץ/רייסמן. יש לציין עוד, כי העירייה הובילה מודל פדגוגי ייחודי של קמפוס חינוכי, שאפשר בין היתר פיתוח ייחודיות וזהות בית ספרית בבתי הספר היסודיים ובחטיבות, פתחה את תוכנית שע”ר העיר במסגרת “עיר לומדת”, הקימה את המחלקה לגיל הרך, קידמה תוכניות פדגוגיות ללמידה מגוונת ולקידום צוותי החינוך וההוראה – כאשר מערכת החינוך הכפר-סבאית נמצאת בצמרת הארצית ומהווה מודל לערים אחרות.

ראש העיר, רפי סער: “לאורך השנים פעלה אתי בנחישות, בחריצות ובהמון מסירות למען כל התלמידות והתלמידים. בנינו יחד מערכת של שותפות אמיתית והובלנו יחד חינוך פורץ דרך בבתי הספר ובגני הילדים, יחד עם אגף החינוך העירוני. זה בא לידי ביטוי לא רק בתוצאות הזכאות לבגרות כי אם גם בתוכניות פדגוגיות חדשניות, תוכניות חוסן, חידוש מבני החינוך, יחס אישי לכל תלמידה ותלמיד, השקעה בלתי מתפשרת בדור העתיד שלנו – וכל אלה עטופים בהמון חום ואהבה ותוכנית כוללת אותה אנו בונים יחד עם ההורים.
“אחד הדברים שאני באופן אישי הכי אוהב באתי זה שהיא אומרת בדיוק מה שהיא חושבת. בשמי ובשם התלמידים, ההורים, צוותי החינוך והעירייה – אני רוצה להודות לה על העשייה רחבת ההיקף ורבת השנים ואין לי ספק שנמשיך לבנות יחד עתיד בכפר סבא ולהוביל את החינוך בישראל”.

תגובות