הכירו את הסיעה: סיעת הליכוד בראשות אורן כהן

סיעת הליכוד יוצגה ב- 15 שנים האחרונות ע”י אורן כהן.

מהסיעה נמסר כי אורן “היה ללא ספק אחד המובילים, הבולטים והמשפיעים בין חברי מועצת העיר וגם יו”ר הקואליציה שצלחה כמעט את כל ההצבעות במועצת העיר. הסיעה תשאף להמשיך ולקדם את הערכים הציוניים והלאומיים. ההצבעה בשתי פתקים בהחלט תאפשר להצביע לראש/ת העיר ולצידו ייצוג לליכוד עם אותיות מחל המיתולוגיות.
“חברי הסיעה ימשיכו להרים את דגל הזהות יהודית, יפעלו להמשך תנופת הספורט שאנו חווים בשנים האחרונות ועם רשימה שהיא מאד שרותית – הם ישאפו לקדם את השרות, חווית השרות וטיפול מקיף בפניות הפרט.

אורן כהן

“אורן כהן כראש סיעת הליכוד הוא וותיק חברי המועצה ופעל ברוח הערכים הלאומיים וכמחזיק תיק החינוך הציוני הוא הוביל פעילות ערכית עשירה, הרצאות, טיולים , תערוכות ועוד – מהפכה של ממש בתחום ייחודי.
“הוא שימש כגשר בין העירייה למשרדי הממשלה והשרים שאף סייעו לעיר לא אחת והגיעו פיזית לכפר סבא. הסכם הגג וההסכם עם משרד התחבורה נחתמו הודות למעורבותו הרבה.
כהן, סגן ראש העיר המכהן וותיק חברי מועצת העיר. הוא מהמנוסים שבמערכת הפוליטית. מחזיק בתיקים : ספורט, חינוך ציוני, קליטה ועליה וכן ממשל ורגולציה (הקשר עם משרדי הממשלה השונים).

אורן נשוי+3, רס”ן (במיל.) ביחידות שדה מובחרות. בעל תואר שני (M.A) במשפטים ותואר ראשון בלימודי כלכלה וניהול. יו”ר מספר וועדות לרבות המכרזים, תיירות ובטחון . לשעבר מ”מ יו”ר אגודת הספורט הפועל כפ”ס ויו”ר הדירקטוריון של הפועל כפ”ס.

 

במקום השני אשר שחר נשוי, אבא ל3, תא”ל במילואים עם 26 שנות שירות בקבע בחיל הים ועוד 17 שנים במילואים, אשר ממשיך להתנדב לשירות מילואים, בתפקידים מבצעים, שונים ומגוונים.לאחרונה סיים שירות מילואים של כארבעה חודשים שהגיעו לקיצם בשל התמודדותו בבחירות. בוגר תואר ראשון באוניברסיטת חיפה, בוגר פו”מ צה”ל. כיום מנהל בכיר בחברת ספנות.

אשר תמיד פעל ופועל מתוך אהבת חינם, קירוב לבבות, נתינה לאחר ויוביל את נושאי הבטחון בעיר.

במקום השלישי מאיה גפן קלימי, יועצת ארגונית, עוסקת בפיתוח מנהלים ובכירים, אשת חינוך, בעלת 3 תכניות המאושרות במשרד החינוך לתלמידים ועובדי הוראה.

רביעית אנה שמילביץ, אנה עלתה ארצה בשנת 1995 והתיישבה עם משפחתה בכפר סבא. אנה שירתה בצה”ל בחיל השריון והיא בעלת תואר ראשון בממשל ותקשורת פוליטית ולקראת השלמת תואר שני במנהל עסקים. שימשה כיועצת מקצועית ופוליטית בממשלה ובכנסת וניהלה מגוון של קמפיינים פוליטיים. כיום, אנה היא יועצת אסטרטגית ומנהלת קשרי ממשל.

תגובות