הפתעת הבחירות בכפר סבא : נדב לויטה המתמודד לראשונה למועצת העיר מטעם יש עתיד הצליח להכניס 2 מנדטים למועצת העיר

הפתעת הבחירות בכפר סבא : נדב לויטה המתמודד לראשונה למועצת העיר מטעם יש עתיד הצליח להכניס 2 מנדטים למועצת העיר
לויטה הוא בנו של אריק לויטה שהיה בעבר חבר מועצת העיר ופרש
בהצלחה נדב !

 

ההערכה היא כי לויטה ומרצ יקבלו סגנות בשכר ברוטציה. למרצ 3 מנדטים.

חשוב לציין כי לפני הבחירות אמר לויטה כי “המועד לחתימה על הסכם עודפים בבחירות המקומיות חלף והיחידים שחתמו הם רשימת הליכוד ורשימת תנופה (שמזוהה עם הבית היהודי) בעיר.
אנחנו בסיעת יש עתיד וצעירי כפר סבא, פנינו לסיעת מרצ והצענו להם לחתום על הסכם עודפים, במטרה לשמור על קולות המחנה הליברלי. לצערנו במרצ סירבו לחתום”.

ממרצ נמסר אז בתגובה כי “לא חתמנו איתם כי לפי כל האינדיקציות אין שום סיכוי שהם עוברים את אחוז החסימה וזה אובדן של קולות לפח”.

ובכן, בדיעבד הסתבר כי האינדיקציות של מרצ היו מוטעות ורחוקות מתוצאות ההצבעה, שכן, לויטה הפתיע עם 2 מנדטים בהתמודדות ראשונה למול מרצ הוותיקים מאוד במועצת העיר שכוחם ירד ל-3 מנדטים.

כך או כך, אם היו 2 רשימות אלו חותמות על הסכם עודפים, היו מרצ שומרים על כוחם עם מנדטים, בפועל בגלל יהירות נמהרת, חוסר מחשבה או “אינדיקציות”, מוטעות, הם הפסידו מנדט שהלך לבסוף להדר לביא שהכניסה את המנדט השישי בזכותם.

נדב לויטה

 

נדב לויטה

לויטה:”עוד חושב על המילים המתאימות לסכם מסע מטורף שהוא רק נקודת התחלה למסע אחר ושונה ממה שאי פעם חוויתי. בינתיים נגיד תודה לתושבות ותושבי כפר סבא על הישג היסטורי. נבחרת יש עתיד וצעירי כפר סבא נכנסת למועצה ואנחנו באים לעבוד בשבילכן ובשבילכם. עכשיו מתחילה העבודה הקשה”.

 

קובי פדוה לאחר הבחירות “וואו! תודה לכולם על הישג אדיר! שמרנו על כוחנו וזכינו בדיוק לאותו אחוז ממספר הקולות שקיבלנו מכם בפעם הקודמת (15.7%). עוד מוקדם לדעת האם זה יתרגם ל3 או 4 מושבים במועצה בשל המעטפות הכפולות וחישובי חישובים. אבל דבר אחד בטוח – אנחנו גאים שהחלטתם לתת לנו שוב את האמון. שהמשכתם איתנו.
אחרי קדנציה מלאת הצלחות, עם תחבורה ציבורית בשבת, בית גאה ראשון בשרון, פתיחת היכל התרבות בשבת ועוד שלל הישגים – אנחנו שמחים שקיבלנו אמון מלא להמשיך ולשמור על כפר סבא חופשית.
ההישג הזה לא מובן מאליו בעינינו במיוחד לאור הקשיים שעברנו בדרך . מפלגת האם, מרצ, לא עברה את אחוז החסימה לכנסת ורצנו ללא שום מימון מפלגות מאחורינו. התבססנו על תרומות קטנות בקמפיין מינימאלי. קמפיין שלצערנו, לאור הנסיבות, גם התארך בארבעה חודשים ויצר מסגרת תקציבית כמעט בלתי אפשרית. הוכחתם לכולם וזה מסר לכל הפוליטיקאים – הציבור מתגמל על הישגים.
אנחנו גאים על כך שהפעם גם לא היינו היחידים, רבים ניסו ללכת בעקבותינו והציעו רעיונות ליברלים. מבחינתנו, אנחנו לא מתלוננים, כל המרבה הרי זה משובח ומבחן התוצאה של כולם יהיה במועצת העיר. אנחנו מודים למצביעים שלנו שהחליטו ללכת על בטוח , על מי שבוודאות ישמרו על כפר סבא חופשית.
לאחר ספירת קולות החיילים ולאחר שתתברר זהותו של ראש העיר אנחנו נלך למו״מ קואליציוני. כפי שהתחייבנו, נשב עם מי שיבחר ונדע לעבוד יחד והכל במטרה ובתקווה לבנות כוח ליברלי חזק ומשפיע גם במועצה הבאה”.

 

מאת: אירית מרק

תגובות