עיריית כפר סבא החלה בהקמת מרחב מוגן חדש לתלמידות ותלמידי בית הספר אוסישקין. כמו כן, ייבנו מרחבים מוגנים חדשים בגני ילדים

בהמשך למדיניות הביטחון העירונית בכפר סבא, שכללה בין היתר שדרוג ושיפוץ של 14 מרחבים מוגנים בגני ילדים בעיר, כמו גם אחזקת מקלטים ציבוריים, סיוע בתיקון מרחבים מוגנים פרטיים ועוד – החלה השבוע עיריית כפר סבא בעבודות לבניית מרחב מוגן מוסדי חדש בבית הספר היסודי אוסישקין. מדובר במרחב מוגן שיותאם לתלמידי בית הספר ואשר יתווסף למרחבים המוגנים הקיימים בבית הספר, וייבנה על מנת לתת מענה ביטחוני נוסף עקב התרחבות בית הספר ועלייה במספר התלמידים בו.

 

 

אוסישקין

 

העבודות, שיתקיימו בהמשך לפגישות שהתקיימו עם הנהגת הורי בית הספר והנהגת ההורים העירונית, יתבצעו תוך הפרדה מוחלטת מאזור כיתות הלימוד ואזורי הלימוד בבית הספר, כאשר לכל אורך ביצוע העבודות תוצב שמירה במקום, על מנת להבטיח את בטיחות תלמידות ותלמידי בית הספר.
בנוסף, יתבצעו בבית הספר עבודות להנגשת מבנה רוטשילד, לרבות תוספת פיר מעלית – בהובלת אגף מבני ציבור במינהל ההנדסה ובשיתוף אגף החינוך העירוני.

 

 

יש לציין עוד, כי בנוסף לעבודות שיתבצעו בבית הספר אוסישקין, תבנה העירייה מרחבים מוגנים בגני הילדים לילי, בדולח, ניצנים, אהבה וירדן, אשר מתווספים לעבודות של שדרוג ושיפוץ מרחבים מוגנים ב-14 גנים נוספים – עבודות שבוצעו אף הן בהובלת מינהל ההנדסה בחודשים אוקטובר-נובמבר, מאז פרצה המלחמה.

 

 

אוסישקין

ראש העיר, רפי סער: “ביטחון ובטיחות תושבינו, ביניהם תלמידות ותלמידי העיר, נמצא בראש סדר העדיפות העירוני, במיוחד לאור המצב הביטחוני ומאז פרצה המלחמה. אני רוצה להודות לפיקוד העורף שנענה לבקשתנו ואישר את הקמת המרחב המוגן בבית הספר אוסישקין ונמשיך לפעול בכל המישורים על מנת לשמור על ביטחון כל תושבת ותושב בכפר סבא”.

תגובות