החל מ-31.3.2024, לשכת תעסוקה חדשה לכפר סבא

שירות התעסוקה עם הפנים לאזרח – לשכת התעסוקה בכפר סבא משתדרגת ועוברת למשכנה החדש, המרווח והמשופץ ברחוב אנגל 78. רמי גראור מנכ”ל שירות התעסוקה: “מציבים את הלקוח במרכז”

שירות התעסוקה מודיע היום (ראשון) כי לשכת התעסוקה בכפר סבא תעבור למשכנה החדש המרווח והמשופץ ברחוב אנגל 78. החל מיום ראשון, 31.3.2024, קבלת הקהל תהיה במשכנה החדש ברחוב אנגל 78.

משכנה החדש של לשכת התעסוקה יהיה מרווח יותר, נוח יותר ויעיל יותר. דורשי העבודה שיבואו ללשכה החדשה יוכלו ליהנות מהמחשבה שהושקעה בתכנון ובעיצוב הלשכה כך שחוויית השירות ללקוח תהיה נעימה, נגישה ונוחה בצורה מקסימאלית.

רמי גראור מנכ”ל שירות התעסוקה: “המעבר ללשכה חדשה בכפר סבא איננו רק שיפור מקומי, אלא נובע מתוך תפיסת עולם של הארגון שמציב את הלקוח במרכז ודואג לתת לו שירות מיטבי בכל פרמטר. זה נכון למענה מקצועי של מתאמי ההשמה במפגש עם דורשי העבודה, בסיוע למעסיקים במציאת עובדים מתאימים, וזה מקבל ביטוי גם באיכות ונוחות המבנה בו מתקיים מפגש זה”.

משירות התעסוקה נמסר כי יום רביעי (30.3.24) יהיה יום עבודה אחרון במשכן הנוכחי. ביום חמישי לא תתקיים קבלת קהל עקב מעבר הלשכה, והחל מיום ראשון (31.3.2024) קבלת הקהל תהיה בלשכה החדשה ברחוב אנגל 78.

 

תגובות