כל מה שרצית לדעת על נענע: למה הם כל כך בריאים ולמה מומלץ לשתות לפחות פעם אחת ביום

הנענע הידועה לכולנו כדלה בקלוריות אך מלאה ביתרונות בריאותיים ובסגולותיה הרבים: היא עשירה בוויטמינים, מינרלים וסיבים, לנענע יכולת נוגדת חמצון גבוהה, מאטה הזדקנות, מרגיעה, מחזקת ומיטיבה עם תפקוד מערכת העיכול, מסייעת לשחרר גזים ונפיחות ממערכת העיכול,  ומונעת ריח רע מהפה.  אז למה שלא  תשתו חליטת נענע טבעית לפחות פעם ביום?  

 

מומחי המזון של  מותג החליטות הבינלאומי פומפדור מסבירים למה מומלץ לשתות לפחות כוס אחת ביום של חליטת נענע ואת הסגולות הרפואיות המיוחסים לעלי הנענע:

 

לבעיות עיכול – נענע עוזרת למי שסובל מכאבי בטן, קלקול קיבה, או התכווצויות במעיים. הנענע יעילה גם בהקלה על בחילה.  

 

לנשימה – נענע עשירה במינרלים  וויטימנים העוזרים לנשימה תקינה, לחיזוק הריאות ולמי שסובל משיעול.

 

מאטה הזדקנות – הנענע היא אנטי בקטריאלית ולכן היא בעלת תכונות נוגדות חמצון המסייעות להאטת תהליכי ההזדקנות וגם לעיכוב תהליכים סרטניים.

 

לריח נעים מהפה – לאלו שסובלים מריח רע מהפה מומלץ מאוד לשתות חליטת נענע על בסיס קבוע. הנענע מרעננת את הפה, נותנת טעם טוב ומונעת ריח רע.

 

לעור בריא – הנענע מסייעת לטיפול בעור בריא, ולכן היא מומלת למי  שסובל מפצעונים או מאקנה, כולל מזיהומי עור. 

 

לניקוי רעלים – הנענע מצויינת לניקי רעלים מהגוף. 

 

מסייעת בבעיות סינוסים חסומים – לנענע תכונות אנטי-דלקתיות ותכונות אנטי-מיקרוביות ולכן היא מצויינת במקרים של  גודש באף, התקררות, שפעת, או אלרגיה.   

 

מספקת שחרור ממתח – המנטול, שהוא מרכיב פעיל רב עוצמה שנמצא בנענע, גורם להשפעה מרגיעה על הגוף. למי שסובל ממתח כרוני וחרדות, כוס חליטת נענע יעזור מאוד. ההשפעה המרגיעה של המנטול, מסלקת את ההשפעות השליליות של הורמוני המתח הכרוני.

 

לבטן שטוחה – הנענע עשירה בסיבים תזונתיים, ומחקרים מצאו כי היא עוזרת לשמור על תחושת שובע לאורך זמן. בנוסף, הנענע מסייעת להורדת הנפיחות בבטן. 

 

מסייעת להפיג כאבי ראש ומגרנה –  המנטול, המרכיב הפעיל בנענע עשוי לעזור בהפחתת הכאב לאנשים שחווים מגרנות וכל התסמינים הנלויים של המגרנות כמו הקאות או רגישות לאור. 

 

הקלה בכאבי המחזור – הנענע מסייעת בהרפיית השרירים, דבר שמועיל מאד בעניין כאבי הבטן ובנוסף, עשוי להועיל גם במקרה של כאבי מחזור. 

 

בימים אלה משיק המותג פומפדור: חליטת נענע העשויה מרכיבים טבעיים בלבד ומכילה 90% נענע ו-10% מנטה לשילוב וטעם מושלם. החליטה החדשה אינה מכילה קפאין או חומרי טעם וריח, תוך הקפדה על האיכות והטעם הבלתי מתפשרים של מוצרי המותג פומפדור. חליטות הצמחים של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך הנבחרים בקפידה ישירות מהחלקאים ועוברים למפעלי החברה בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות ולתהליך ייצור קפדני.  התוצאה: חליטה עשירה בטעם, ובאיכות בלתי מתפשרת.

חליטת נענע צילום אסף לוי

תגובות