קורס, ביוזמת מינהלת התחדשות עירונית ובשיתוף חברת STREETLIGHT וחברת ויאפלן: 35 נציגים ותושבים מיוספטל ומרכז כפר סבא

השבוע יצא לדרך המחזור השני של קורס הכשרה בהתחדשות עירונית. בקורס לוקחים חלק 35 תושבים ונציגים מכל רחבי העיר, אשר התנדבו להיות חלק מתהליך ההתחדשות המשמעותי שעוברת העיר כפר סבא – ביוזמת המינהלת להתחדשות עירונית של עיריית כפר סבא ובשיתוף עם חברת STREETLIGHT וחברת ויאפלן.

הקורס, בהנחיית עו”ד גלי פילובסקי, כולל הרצאות וסדנאות של אנשי מקצוע בתחומים שונים, כגון תכנון, גישור, שמאות והיבטים משפטיים וכלכליים. הקורס כולל 7 מפגשים פרונטליים, הכוללים ניתוח מצבים ואתגרים בהובלת תהליכי פינוי בינוי ותמ”א 38, ושימוש בסיפורים מהתנסויות המשתתפים בקידום התחדשות עירונית – כדי להביא ללמידה מעשית ויישום ידע. לקראת סיום הקורס יתקיים גם סיור שטח מרתק באחת מערי המרכז, שיאפשר למשתתפים להבין באופן מעשי את תהליכי ההתחדשות העירונית. הקורס מתקיים עבור התושבים ללא תשלום, כאשר בכוונת המינהלת להתחדשות עירונית לקיים את קורס ההכשרה פעמיים בשנה, לטובת תושבי העיר.

“ההשקעה שלנו בהכשרת תושבים ונציגים בתחום ההתחדשות העירונית חשובה ומשמעותית להצלחת תהליכי ההתחדשות העירונית שעוברת כפר סבא”, מסביר ראש מינהלת התחדשות עירונית, איציק בן יצחק. “הקורס מעניק למשתתפים כלים שימושיים ויעילים, אשר יסייעו להם להוביל את תהליכי ההתחדשות העירונית בבניין ובמתחם בו הם מתגוררים, בצורה מקצועית ומבוססת”.

ראש העיר, רפי סער: “ההשתתפות הפעילה והמגוונת של תושבי העיר, מעידה על החשיבות שהם מעניקים לקידום ההתחדשות העירונית אותה אנו מובילים ולשיפור איכות החיים בעירנו. הקורס הוא לא רק הזדמנות ללמידה ופיתוח אישי, אלא מהווה גם פורום לשיתוף פעולה חשוב בין התושבים והנציגים השכונתיים לבין העירייה ומינהלת ההתחדשות העירונית. יחד נוכל לקדם את ההתחדשות העירונית של כפר סבא ולהבטיח דיור ואיכות חיים לדורות הבאים”.

 

תגובות