עיריית כפר סבא והשיטור העירוני ערכו מבצע יזום למניעת מכירה של נפצים לקראת חג פורים. הסברה גם בבתי הספר

עיריית כפר סבא והשיטור העירוני ערכו מבצע יזום למניעת מכירה של נפצים לקראת חג פורים. הסברה בנושא נעשתה גם דרך בתי הספר

ראש העיר, רפי סער: “נפעל ביד קשה נגד תופעת מכירה ושימוש בנפצים. על כולנו לגלות אחריות בנושא”

 

 

עיריית כפר סבא, יחד עם השיטור העירוני, מובילה בימים אלה קמפיין הסברה למניעת השימוש בנפצים, לקראת חג פורים שיצוין בשבוע הבא.
במסגרת זו, מתבצעת הסברה בבתי הספר ברחבי העיר, לרבות מכתב שיצא להורי התלמידים, על הסכנות הכרוכות בשימוש בנפצים וצעצועים מסוכנים, לרבות מבצעי אכיפה שמבצעת העירייה בנושא.
כמו כן, במהלך השבוע שעבר ביצעו צוותי השיטור העירוני מבצע יזום בעסקים מקומיים, בשיתוף עם נציג משרד הכלכלה, לאיתור חנויות המוכרות צעצועים ופירוטכניקה האסורים לשימוש.

המבצע נערך כאמור כחלק ממניעת מכירת אמצעים אסורים והטיפול בתופעת הנפצים, כאשר כחלק מהמדיניות העירונית ימשיכו להתקיים מבצעים נוספים וכן תתוגבר האכיפה ברחבי העיר, נגד משתמשים בנפצים האסורים לשימוש, ויינתנו דוחות בהתאם ע״ס 730 ₪ למי שיימצאו עושים שימוש בנפצים. יש לציין, כי שימוש בנפצים האסורים לשימוש במרחב הציבורי מהווה גם עבירה פלילית.

 

 

ראש העיר, רפי סער: “מעבר לעובדה כי שימוש בנפצים עלול לגרום לפציעות חמורות ואף לעלות בחיי אדם, הוא מהווה פגיעה בהלומי קרב, בבעלי חיים ובסביבה. אנו נפעל ביד קשה נגד התופעה של שימוש בנפצים והנחיתי את מחלקת רישוי עסקים ואת השיטור העירוני לבצע אכיפה משמעותית נגד מכירה ושימוש בנפצים. במסגרת זו, נמשיך לקיים מבצעים סמויים וגלויים, תוך שימוש במערך מצלמות האבטחה והטלת סנקציות וקנסות, כאשר צוותי החינוך והקהילה יקיימו פעילויות הסברה. על כולנו לגלות אחריות בנושא ואני קורא לכל מי שמתכוון למכור או לעשות שימוש בנפצים – הימנעו מכך”.

תגובות