לנוכח החשש מהסלמה, קיימה העירייה הערכת מצב מיוחדת וקוראת לתושבים לפעול על פי הנחיות שיפורסמו, בהתאם למצב הביטחוני

ראש העיר, רפי סער: “אנו נמצאים בקשר עם גורמי צה”ל ומתרגלים את המסגרות העירוניות החיוניות לפעילות מותאמת, באם נידרש”

 

עיריית כפר סבא קיימה ביום חמישי הערכת מצב מיוחדת, בהובלת ראש העיר רפי סער, בעקבות החשש מהסלמה במצב הביטחוני וגיוס נרחב של כוחות מילואים.

במסגרת הערכת המצב נסקרו כלל התרחישים האפשריים, תוך סקירת המוגנות העירונית בהם תתקיים הסלמה במצב הביטחוני, כאשר התושבים מתבקשים להקשיב ולפעול להנחיות המפורסמות על ידי פיקוד העורף, להתעדכן אך ורק ממקורות מידע רשמיים, להימנע מהפצת מידע כוזב, כאשר את כלל המידע על ההיערכות העירונית, מקלטים ציבוריים ועוד – ניתן למצוא באתר העירייה.

 

 

“לנוכח ההתרחשויות האחרונות, אנו מקיימים הערכות מצב עם כלל גורמי הביטחון וממשיכים לקיים תרגילים יחד עם המתנדבים העירוניים וכוחות ההצלה והחירום, על מנת שנישאר כשירים ומוכנים לכל תרחיש”, מסר ראש העיר, רפי סער. “אני אישית וגורמי ביטחון עירוניים גם בקשר עם גורמי צה”ל שערוכים לתרחישים שונים באזורנו באם תהיה הסלמה.

“היערכות העירייה לשעת חירום כוללת את כל הפעולות הנדרשות כדי לאפשר לתושבי העיר, ככל הניתן, להמשיך את שגרת חייהם גם בשעת חירום. לשם כך, נערכת העירייה למצב בו תצטרך להפעיל את מערך השירותים החיוניים להתנהלות העיר, ומכינה את המתקנים העירוניים המשמשים מחסה ומקלט ומתרגלת את המסגרות העירוניות לפעילות מותאמת. בנוסף, כלל מקלטים הציבוריים ממשיכים להיות פתוחים לציבור, ואני מזכיר לכולם כי חשוב לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף – אלה הן הנחיות מצילות חיים”.

 

תגובות

תגובות