נפתח המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, בישיבת מועצה מיוחדת: פרידה מחברות וחברי המועצה היוצאים והצגתם של החדשים

אתמול, רביעי 3/4/2024, נפתח המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, בישיבת מועצה מיוחדת, שנפתחה בפרידה מחברות וחברי המועצה היוצאים ובהצגתם של חברות וחברי המועצה שיכהנו בתפקידם במשך חמש השנים הקרובות – לאחר שנבחרו בבחירות המוניצפליות.

את הישיבה פתח ראש העיר רפי סער בהענקת תעודות הוקרה ושי לחברות וחברי המועצה היוצאים – עו”ד יוסי סדבון, מאיר מנדלוביץ’, עו”ד סמי ריכטר, פליאה קטנר, צביקה צרפתי, עו”ד קרן גרשון-חגואל, ד”ר רפאל קובי יובל לוי ותהילה מיימון, והמשיך במסר חשוב בימים אלה: כולנו יחד, כי רק יחד ננצח.

 

 

“במיוחד בתקופה מורכבת זו, חשוב שנשמור על אחדותנו – כעם, כחברה, כקהילה כפרסבאית – קהילה שמאז נפתחה המלחמה, הוכיחה את חוסנה, חוזקה ואת רוח ההתנדבות שמאפיינת כל כך את העיר שלנו ואת תושביה.”, אמר ראש העיר במהלך הישיבה. לנו – נבחרי הציבור בשלטון המקומי, מוטלת אחריות ציבורית גדולה – להוות דוגמה לסובלנות ואחדות, לגשר על הפערים ולזכור – כפי שכפר סבא יש רק אחת כזו, גם אין לנו עם ומדינה אחרים.

לצד השכול והכאב על נפילתם של חיילנו והירצחם של רבים מבנינו ובנותינו, כולנו עדיין נושאים תקווה גדולה לשחרורם של 134 חטופות וחטופים, שנמצאים עדיין בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס – ביניהם גם בני עירנו. שלושה מהם – קרן מונדר ובנה אוהד ופרננדו לואיס מרמן – שוחררו מהשבי, אך בני משפחתם עדיין חטופים ואנו עומדים ומחבקים את משפחות החטופים ומשפחות הנרצחים והנופלים בשעתם הקשה, מייחלים לשחרורם של כל החטופות והחטופים במהרה ולשובם לשלום של כל חיילנו וכוחות הביטחון”.

 

 

רצ”ב: פתיחת המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, צילומים: רמי זרנגר

תגובות