ח”כ קארין אלהרר (יש עתיד) ביקרה בחמישי בכפר הנוער “עלומים” בכפר סבא

ח”כ קארין אלהרר (יש עתיד) ביקרה בחמישי בכפר הנוער “עלומים” בכפר סבא, המהווה בית חם לילדים ונוער בגילאי 6-18 הזקוקים למסגרת חוץ ביתית.

ח”כ אלהרר, שפועלת רבות למען כפרי הנוער ופנימיות הרווחה והאומנה, אמרה במהלך הביקור: “מי שבוחר להיות מדריך בפנימייה הוא אדם עם נשמה יתרה. לא מדובר באנשים שבאו לעשות קריירה – יש פה עניין של שליחות. המטרה של כולנו, כחברה, היא להשאיר את אותם מדריכים לפרק זמן משמעותי, למשוך מדריכים חדשים, ולתת לצעירים הנפלאים האלה את ההוקרה שמגיעה להם”.

 

 

אבי אלבאז, מנכ”ל המטה לקידום מדריכי הפנימיות בישראל, הוסיף: “המדריכים מהווים דמות הורית ועוגן תומך ויציב עבור ילדים ונוער מרקע לא פשוט, ועוזרים להם להתעצב ולהשתלב בחברה כאזרחים חיוביים, עצמאיים ותורמים.

לצערי, מדריכים רבים נושרים כבר בשנה הראשונה בעיקר בשל התנאים הלא פשוטים, שלא תואמים את המסירות, ההשקעה והתרומה האדירה. אני מודה לחברת הכנסת קארין אלהרר, שמקדישה מזמנה כדי לחזק את פנימיות הרווחה ושמה את הנושא בראש מעייניה. אני משוכנע שיחד עם ח”כ אלהרר נעלה את קרנם של המדריכים ונשפר את תנאיהם, מתוך הוקרה לפועלם ועל מנת לספק לילדים ונערים בסיכון את הסביבה הבטוחה והתומכת ביותר”.

תגובות