תערוכה ייחודית עם תמונות החטופים ביוזמת שורד שואה תוצג בהיכל התרבות

יריד מיוחד של עובדי עירייה שהכנסותיו יוקדשו לחיילים שנפצעו ופעילויות בנושא במערכת החינוך

ראש העיר, רפי סער: “חצי שנה חלפה מאז שהחיים של כולנו השתנו, מאז שנרצחו כ-1,200 מבנינו ובנותינו, מאז שנחטפו 214 ילדים, צעירים, חיילים ומבוגרים. היום, יותר מתמיד, אנו זועקים את זעקתם של 133 החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי ברצועת עזה וזוכרים את מי שנרצחו באכזריות ואת מי שנפלו על הגנת המולדת”

 

 

כפר סבא מציינת חצי שנה מאז נפתחה המלחמה, בשבת ה-7 באוקטובר, במספר יוזמות ופעילויות שיתקיימו בעיר.
אחד המיזמים המרגשים הוא מיזם של תושב העיר ושורד השואה אנדי דור, אומן בן 90, ששרד את השואה כילד בהונגריה. בשיתוף האגף לשירותים חברתיים-קהילתיים בעירייה והיכל התרבות העירוני, הכין ומציג אנדי תערוכה של תמונות החטופים ושמותיהם בתוך מגני דוד, להעלאת המודעות לחשיבות השבתם במהרה, וזו מוצגת בהיכל התרבות החל מאתמול, יום ראשון 7/4/2024, במבואה של היכל התרבות העירוני.

במערכת החינוך בעיר ציינו את היום בפעילויות שונות, ביניהם טקס מרגש שהתקיים בחטיבת יורם טהרלב, יחד עם תלמידי חטיבת קשת של החינוך המיוחד, כשבסיומו התקיימו פעילויות בנושא בכיתות.
כמו כן, בעירייה יקיימו ביום חמישי 11/4 יריד אביב מיוחד, בהובלת אגף משאבי אנוש וועד עובדי העירייה, בו יציג הלוחם בן מרקוביץ את סיפורו כלוחם בעזה וסיפור פציעתו. היריד – “חוזרים לחיים” – יכלול דוכני מכירה של עובדי העירייה, כשכל ההכנסות יוקדשו ליחידות רם 2 של צה”ל, הפועלות למען החיילים הפצועים בבתי החולים.

ראש העיר, רפי סער: “חצי שנה חלפה מאז שהחיים של כולנו השתנו, מאז שנרצחו כ-1,200 מבנינו ובנותינו, מאז שנחטפו 214 ילדים, צעירים, חיילים ומבוגרים. היום, יותר מתמיד, אנו זועקים את זעקתם של 133 החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי ברצועת עזה וזוכרים את מי שנרצחו באכזריות ואת מי שנפלו על הגנת המולדת. מוטלת עלינו החובה להשיב את כל החטופות והחטופים הביתה ואנו מייחלים כי ישובו במהרה. העיר כפר סבא עומדת לצידם של כל החיילים וכוחות הביטחון, הפועלים לילות כימים, תוך חירוף נפשם, למען הביטחון והעתיד של כולנו, ואנו מתפללים כי ישובו לשלום”.

 

רצ”ב: ראש העיר רפי סער ושורד השואה אנדי דור בתערוכת מגני הדוד עם תמונות החטופים, טקס ציון חצי שנה למלחמה בחטיבת יורם טהרלב

תגובות