מחפשים ציוד למספרות? הכירו את אריב

בין אם אתם ספרים מקצועיים ובין אם חובבים, ציוד מקצועי של ספרים יכול לשדרג את העבודה שלכם ולייעל אותה בצורה משמעותית. אם עדיין לא שמעתם על חנות האונליין של אריב, זה הזמן להכיר את החנות שבה תמצאו את כל המותגים המובילים, במחירים משתלמים למדי.

יש המון מספרות בישראל ואפשר לומר כי תחום הספרות תפס תאוצה במהלך השנים האחרונות. בין אם יש לכם מספרה ביתית ובין אם מספרה מחוץ לבית, חשוב שתצטיידו בציוד איכותי, כזה אשר ישרת אתכם למשך שנים רבות ויספק מענה נוח במהלך העבודה היומיומית.

הכירו את החנות של אריב

אומנם רבים מכירים את החנות הפיזית של אריב אשר נמצאת באזור התעשייה של טייבה (רחוב אלקינא 24) אך כיום ספרים מקצועיים מכל רחבי הארץ מעדיפים לרכוש את המוצרים שלהם בחנות האונליין של אריב, בהם ניתן למצוא גם מגוון רחב של הנחות, מבצעים ודילים מיוחדים.

ציוד למספרות של כל המותגים המובילים

באתר של אריב ציוד למספרות, תוכלו למצוא את כל המותגים האהובים והמוכרים בתחום וזה כולל בין היתר את מוצרי נישמן, WAHL, פנסוניק, Moser, בנדידו, Potsche ועוד.

סוג המוצרים שניתן לרכוש באתר

אתר האינטרנט של אריב מציע מבחר רחב של מוצרים:

ריהוט למספרה: כסאות לספרים, כיורים לחפיפה, ספות המשמשות להמתנה, עגלות שירות ושידות, דלפקי קבלה, מראות וגם תמונות ופריטי עיצוב מיוחדים אשר יכולים לשדרג את המראה של המספרה שלכם.

ציוד מקצועי לספרים: החל ממספרי ספרים ומספרי דילול ועד למברשות לניקוי שיער, מסרקים, שפריצרים ומברשות לפן. בנוסף, ניתן לרכוש חומרי חיטוי למספרות ואפילו חומרי גילוח ואפטרשייב.

תכשירים לשיער: מחפשים אבקת נפח לשיער? אולי דווקא מתחשק לכם להתחדש עם ווקס מומלץ לשיער או סרום? באתר של אריב תוכלו למצוא חומרי שיער לנשים ולגברים, והכל במחירים נוחים ומשתלמים למדי.

בשמים מובילים: מתחשק לכם לרכוש בושם חדש? באתר של אריב ישנם בשמים מדובאי, מאיטליה וגם מטורקיה. בין המותגים הקיימים במחלקת הבשמים תמצאו את לטאפה, אלויסאם, אל ברארי, סוויס ארביאן, בשמי ואנס (ONCE) ועוד.

מכונות תספורת ומכשירים: כל ספר טוב צריך מכונת תספורת איכותית ומקצועית. באריב תוכלו למצוא מכונות תספרות של כל המותגים המובילים בתחום וגם מסירי שיער גוף, מכונות גילוח, מסלסלי שיער מקצועיים, מייבשים לשיער ומחליקי שיער. כמו כן, בחנות יש גם מבחר חלקי חילוף המיועדים למכונות התספורת השונות.

 

תמונה: אריב ציוד למספרות

 

לסיכום, אם בא לכם לחדש ציוד או פשוט לרכוש לעצמכם מוצרים חדשים ומצוינים, החנות של אריב היא ללא ספק המקום שבו תרצו לבקר. ניתן להגיע אל החנות הפיזית או להיכנס לחנות האונליין ולהזמין משלוח עד לבית או העסק שלכם.

למידע נוסף ורכישת מוצרים לשיער וציוד למספרות, בקרו כעת באתר של אריב בכתובת: https://www.areeb.co.il

תגובות