ניתוח הרמת עפעפיים – להיראות טוב עכשיו!

העיניים שלנו מדברות אותנו. הדבר הראשון שאנו רואים כשאנו מדברים עם אדם, מוכר או חדש, ההבעה בעיניים, המבט אומר המון. בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא, הרי שתת-המודע שלנו מנתח כל הזמן נתונים שאנו מקבלים מהחושים, בטח שמחוש הראיה. כאשר מדובר במפגש עם אנשים, אנחנו מנתחים הרבה מאוד אינפורמציה, ומתוכה לא מעט מגיע ישר מהמבט והעיניים של האדם שאנו פוגשים. ניתוח הרמת עפעפיים הוא פעולה שטובה לנו בכמה רמות שונות, מעבר לשינוי המיידי במראה.

אנחנו כמובן נרגיש טוב יותר עם עצמנו ברגע שהעפעפיים שלנו יעלו מעלה ויחזרו למקומם המקורי. אבל זה לא נעצר שם. ההשפעה שיש לניתוח זה על המבט כולו, ומכאן על ההבעה כולה בפנים, היא חיובית במיוחד. זה לגמרי נכון שכאשר אנו מרגישים טוב יותר, אז ההבעה שלנו טובה יותר. אבל מעבר לזה, גם ברמה הטכנית ה”קרה” הרי שכאשר עיצוב הפנים שלנו נאה יותר וקרוב יותר לסטנדרט היופי המקובל, כך אנו נראים טוב יותר, והמפגשים שלנו מייצרים, או לפחות עם הפוטנציאל לייצר חיבור בריא יותר וחיוני יותר.

מה קורה בניתוח של עפעפיים נפולים?

ניתוח זה הוא כיום הליך סטנדרטי למדי ולרוב לא דורש מהלכים מורכבים ויוצאי דופן. במרבית המקרים מדובר בתהליך פשוט שבו דרך חתכים מזעריים הרופא המנתח שואב או מוסיף שומן לאזור העפעפיים כדי ליצור מראה צעיר יותר, הרמוני, וטבעי תוך העלמת הקמטים והנפילה של העפעפיים. הניתוח פשוט למדי, וזמן ההחלמה לרוב לא עולה על כמה שבועות. כמובן שכמו בכל ניתוח אחר הרי שעל המטופל שחוזר לביתו לשמור על ניקיון האזור, ולהימנע ממספר מנחים. ובכל זאת, הרי מדובר בעפעפיים, ולא באיבר פנימי או באחת הגפיים, כך שלרוב אין הנחיות קיצוניות שיגבילו את המנותח או המנותחת בצורה קיצונית.

מן הראוי לציין את העובדה כי פשוט ככל שיהיה, הרי עדיין מדובר בניתוח, וככזה הרי שהוא מלווה בסיכונים. העניין שיש לזכור הוא כי הסיכונים מזעריים ביחס לניתוח, ועל כל אחד לבצע את ההחלטה שלו בעצמו ובצורה מושכלת. לכן חשוב שתדעו כי ישנו, כמו בכל ניתוח, סיכון לתגובות שונות להרדמה. שלא כמו בכל ניתוח, הרי שכאן יש סיכון ספציפי שקשור לאזור המנותח, והוא אזור העפעפיים. קיים הסיכון כי תאבד או תכהה התחושה באזור, כמו גם ייתכן טשטוש ראיה מסוים, או שתתווסף תחושה מסוימת של גרד או יובש באזור העיניים. אלו יעברו לרוב לאחר שבועות בודדים, כאשר במקרים בודדים ונדירים ישנן פגיעות הנשארות עם המנותח.

לסיכום, ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך פשוט למדי, מהיר ועם תוצאות חיוביות ומיידיות. זמן ההחלמה קצר למדי והסיכונים מינוריים למדי. עובדות אלו הן שהפכו את הניתוח הפשוט לאחד מהניתוחים האסתטיים הפופולריים ביותר בעולם.

תגובות