10 חוויות מדהימות בספארי באפריקה

קחו בדמיונכם את הסצנה הבאה: אתם נוסעים ברכב שטח פתוח בסוואנה הפראית ולידכם בעלי חיים שעד כה רק ראיתם מבעד למסך.
כאן לנגד עיניכם: פילים משתכשכים, נמרים אורבים לטרף, גנו נודד למרחקים. החיבור לטבע הוא מדהים ואין ספק שמדובר באחד המסעות האדירים והעוצמתיים שתעשו בחייכם.
ספארי באפריקה נחשב לחוויה בלתי נשכחת בעקבות חיות, היסטוריה ותרבות ביבשת מיוחדת במינה.
אספנו את העשירייה הפותחת של פעילויות ספארי שיהפכו את החופשה האפריקאית שלכם לחלומית ובלתי נשכחת: 

חמשת הגדולים ממש כאן


אם יש הזדמנות לראות את חמש האייקונים והאגדיים של אפריקה, הרי הם האריה, הנמר, הפיל, הקרנף והתאו המשוטטים בסביבתם הטבעית קרוב אליכם זה קורה במסגרת ספארי באפריקה או ספארי בטנזניה על שמורות הטבע הפלאיות שלה.
תוכלו ללמוד על התנהגות בעלי החיים ואורחות חייהם וכן על המערכת האקולוגית, לחקור את דפוסי החשיבה שלהם וכמובן, לצלם תמונות מדהימות.

מפגשים אנתרופולוגיים מסוג אחר


אין ספק שחלק בלתי נפרד ממסע ספארי אפריקאי קשור בחוויה התרבותית ובמפגש עם הקהילה המקומיות שמשתנה גם מיעד ליעד משבטים מסורתיים ועד ביקור בבתי ספר מקומיים, ריקודים, טקסים, פולקלור ססגוני, סיפורים שעוברים מדור לדור וכמובן, פריטים בעבודת יד שתוכלו גם לרכוש בשווקים התוססים בין מסע ספארי אחד לשני. 

מבוקר ועד ליל

היופי במסגרת המסע שלכם בשטח טמון בעובדה שהספארי משתנה מבוקר ועד ליל, כשתצאו לאור זריחה ותסיימו לאור שקיעה, הטבע פושט ולובש צורות שונות וגם בעלי החיים מתנהגים אחרים ותוכלו לפגוש אותם במהלך היום בשלבים שונים. 

בעקבות ההגדירה הגדולה

עונת הנדידה היא מחזה ראוותני ומרהיב יוצא דופן שאסור לפספס אם הגעתם בתקופה הנכונה בה מיליוני גנו וזברות יוצאות למסע מאתגר ומסוכן על פני הסוואנה בעקבות מים ואדמות מרעה טריות. לא תאמינו שאתם חלק מזה וכמובן תוכלו לתעד כל רגע.

לשוט בכיף

תוכלו לשלב עם הספארי האפריקאי גם שייט בסירה מדהימה ולגלוש על פני המים השלווים של הנהר או האגם תחת השמש והתפאורה הצבעונית מסנוורת מכל הכיוונים. זה לצד צפייה בבעלי חיים המגיעים להרוות את צימאונם לשפת המים. 

לחקור תוך כדי תנועה

ספארי זה לא רק נסיעה ברכבי שטח אלא גם הליכה ואינספור מסלולים בדרגות קושי משתנות לפי העדפה ותוך כדי תלמדי על החי והצומח, האיזון האקולוגי, עונות השנה ועל הגיאוגרפיה של אפריקה.

שמח תחת שמי הכוכבים
אחת ההנאות הגדולות באפריקה היא עם רדת החשיכה, אז במקומות פתוחים ניתן לחזות במרחב השמיימי העצום ובכוכבים המנצנצים מלמעלה. עולם חדש מתעורר לחיים ואי אפשר שלא להתלהב מהקולות, הצבעים והניחוחות המציפים מכל עבר.

הפארקים היפים בעולם


בכל פארק או שמורת טבע אליהם תגיעו במסגרת ספארי באפריקה תיהנו ממחזות משתנים, חיות בר בשפע, צמחייה מעניינת בין אם זה הפארק הלאומי סרגנטי בטנזניה או מסאי מארה בקניה או קרוגר בדרום אפריקה. 

ריחוף בכדור פורח

אם חשקה נפשכם לראות את אפריקה מלמעלה, תוכלו לשדרג את הבילוי בריחוף בכדור פורח ולהמריא אל על לאור זריחה ולחזות בבעלי החיים והיופי הטבעי ממעוף הציפור או יותר נכון ממעוף הכדור.

חוויית אירוח אותנטית

תוכלו לבחור איך ללון במסגרת ספארי באפריקה האם באוהלים בשטח בצורת קמפינג או אולי בלודג’ מפואר ויש אלטרנטיבות של בקתות עץ ועוד אופציות כולל סעודה לאור לפידים, נדנוד על ערסל במרפסת, בריכת שחייה ועוד פינוקים ועינוגים בהתאם ליעד ולתקציב ולסגנון האירוח המועדף עליכם במהלך המסע בהתאם גם לעונתיות ולהרכב המשתתפים. 

קרדיט-Photo by Geranimo on Unsplash

תגובות