חתונת פרק ב -מדריך למתחתנים

חתונת פרק ב’ היא מאורע מיוחד ומרגש, המציין התחלה חדשה לאלו שכבר חוו את תהליך הנישואין והגירושין בעבר.
עבור זוגות רבים שמצאו שוב אהבה, זוהי הזדמנות לפתוח דף חדש ולצאת למסע חדש של אהבה ואיחוד, תוך שהם לוקחים איתם את הלקחים והניסיון שצברו בדרכם לדרך משותפת חדשה. 

עם זאת, אין ספק שחתונת פרק ב’ גם מציבה אתגרים ייחודיים. זיכרונות מהפרידה הקודמת עלולים להטריד, וקשה לפעמים להתגבר על החששות ולהיפתח מחדש לקשר זוגי או לרעיון של חתונה. בנוסף, לעתים קרובות יש בני משפחה ממספר נישואין קודמים שמעוניינים לשלב באירוע ויתכן שזה יהפוך את הנושא למורכב יותר מבחינה רגשית לרבות ילדים ואקסים. 

אך למרות האתגרים, זוגות רבים בוחרים לחגוג את חתונת הפרק השני בדרך משמעותית ומותאמת אישית בהתאם לנסיבות. בשלב זה של החיים, רבים עשויים להעדיף אירוע קטן וחמים עם מעגל הקרובים ביותר, או לבחור במקום חתונה ייחודי שמשקף את האישיות שלהם. 

לחגוג פרק ב’  בשישי בצהריים

חתונת שישי צהריים הפכה לאחד הפורמטים האהובים והמבוקשים בקרב זוגות הנישאים מחדש או זוגות שמעדיפים חגיגה ייחודית ושונה מהמסורת. פורמט זה מציע מספר יתרונות משמעותיים שהופכים אותו לאופציה מושכת במיוחד. 

ראשית, יום שישי בצהריים הוא זמן נוח מאוד עבור האורחים המוזמנים. רובם פנויים מעבודה ומגיעים רעננים ומלאי אנרגיה, בניגוד לחתונות ערב שבהן האורחים עלולים להגיע עייפים לאחר יום עבודה ארוך. כתוצאה מכך, הסיכוי להיענות גבוהה יותר מצד האורחים.
שנית, היצע המקומות הרחב העומד לרשות הזוג לחגיגה הוא רחב ומגוון. מקומות אירוח רבים מציעים חבילות והצעות אטרקטיביות במיוחד לחתונות צהריים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת התכנים והשירותים הנלווים. 

מעבר לכך, חתונת צהריים מאפשרת לזוג ליהנות מחופה וטקס נישואין באור יום, מה שיוצר אווירה מרגשת ומיוחדת. גם הצילומים המסורתיים של הזוג מתאפשרים באור טבעי מרהיב. האירוע כולו נהנה מאווירה רגועה, שלווה ונינוחה יותר בהשוואה לחתונות ערב סוערות.
חתונת צהריים גם מתאימה במיוחד לזוגות שמעדיפים חגיגה קצרה יותר המסתיימת בשעה סבירה של היום, או שרוצים לשלב סעודת צהריים איכותית כחלק מרכזי מהאירוע. 

איך לשדרג את האירוע בסבב החדש?


כדי להוציא לפועל בדרך הטובה ביותר חתונת שישי צהריים פרק ב’ חשוב מאוד לבחור את הלוקיישן הנכון. מההיבט הגיאוגרפי, אולם אירועים שיהיה קרוב לערוצי תחבורה ראשיים עם חתונה מסודרת. שנית, שהמקום יוכל להכיל את כמות המשתתפים המשוערת.
חשבו מה אתם מחפשים מבחינת תפאורה ואווירה – האם שילוב בין אורבניות לפסטורליות, חופה תחת כיפת השמיים וסעודה בפנים, פלטפורמת מדיה מתקדמת. אל תשכחו את הנושא הקולינארי שחשוב מאוד להצלחה עם תפריט שיתאים במיוחד לשלב זה של היום. 

הגדירו תקציב ודבקו בו על מנת שלא תחרגו מהתקציב. גבשו רשימת אורחים על מנת להבין מספר משתתפים וכן להכין מבעוד מועד סידורי ישיבה.  
חשבו כיצד להתאים את הטקס לסבב ב’ לפי הרצונות והעדפות שלכם ולהעצים את החוויה כך שהיא תהיה מיוחדת. קבעו ספקים ואנשי מקצוע איכותיים שיוכלו ללוות אתכם בתהליך – צלם, מאפר, מעצב שיער וכדומה. חשבו גם על התלבושות או על קונספט שיאחד את האירוע וילכד את כל הפרטים לנושא מגובש וייחודי. 

היו יצירתיים בפרטים הקטנים והגדולים מתפריט גורמה דרך קבלת פנים מעניינת, תוכנית אמנותית מפתיעה ומרגשת. חשבו איך להוסיף נגיעה וממד אישי לאירוע בסידור השולחנות, בהוספת תמונות שלכם, בהקרנת קליפים או סרטוני וידאו, רכיבים אינטראקטיביים, פעילויות מעניינות ומזכרות לאורחים. אל תוותרו על הפרק החדש בחייכם שיהיה קסום  עבורכם ועבור מי שמגיעים להשתתף בשמחתכם.

Photo by Drew Coffman on Unsplash

 

תגובות