וכמה שאני התגעגעתי לפרלמנט של פרידלנד / מאת יואב חביב

וכמה שאני התגעגעתי לפרלמנט של פרידלנד . אתם יודעים : חגים . תלאות היומיום . מורל שפוף . מצב רוח לאומי ירוד . אז נכון , בלי זמירות וצהלולים . ברם החברותא של ימיי שישי 11.00 חסרה לנו כאוויר לנשימה . יוסי סדבון , הנשיא של הפרלמנט ומועדון היין ( אוחדו יחדיו זה מכבר ) מקבלים החלטה מושכלת ונבונה . מקבלים קרי , יוסי ואבנר . וכך מצאנו עצמנו אתמול מחדשים ימיינו כקדם .
על ההפקה המדהימה כרגיל : אבנר . דניאלה . רונן . תודה לכם חברים אהובים . הפתיח כנהוג , הנשיא שלנו יוסי סדבון המעביר את השרביט לאחד והיחיד : חי . חי מדהלה . כבר מתחילים . חי יחלוץ . חי יבהיר . חי ימזוג את הטעימות לכוסות . תרשו לי להתעכב הפעם בצרוף זוג מישפטים על חי שהפך זה מיכבר לחלק אינטגרלי מהמועדון והפרלמנט שלנו . זו לא הפעם הראשונה שחי אחראי על הטעימות ובכל זאת שוב חי . הברה ראשונה שלו ואתה חש כבמטה קסמים שיפור , ההולך וגובר . שיפור המאפשר לך לשעה קלה , להניח בצד את המורל הלאומי השפוף , ולהקשיב לחי . יינן מקצועי לעילא ולעילא . מהטובים ביותר .
האהבה והתשוקה שלו ליינות , מעוררת השתהות . מדהימה . היידע העצום שלו לא יסולא בפז . חי לא רק מומחה יינות . הוא זכה לסגולה מולדת המאפשרת לו לחבר אנשים לעולם הקסום . המיסטי והמופלא של היין . דומה כי חי… חי , 24.7.365. עם תרבות היין . הוא שב אליינו , כל פעם מחדש , עם יידע נוסף חובק עולם . התשוקה שלנו להקשיב לו , מפעימה אותי כל פעם מחדש . מגי משהו . בקיאות ללא גבולות . תודה מעומק ליבי חי יקירי . תודה על עונג השבת . תודה שהוצאת אותנו , ולו לשעה , מהלב הדואב , מהנשמה הבוכה אך במקביל עם תפילה זכה בלב לשובם של כל החטופים . להחלמתם של כל הפצועים . לשובם הביתה בשלום של כל החיילים הגיבורים שלנו . לעילוי נישמתם של כל החללים שלנו . גיבוריי ישראל . אמן ואמן . ובפאוזה עמוקה , כי הריי היבטחנו להיתנתק זמנית מהמרה הלאומית השחורה . אז מה היה לנו . בדיוק כמו הכותרת בהזמנה שאבנר שלח לנו : ” טעימות מסביב לעולם ” .הכתיבה שלי ספונטנית . מהבטן . מהלב . מהנשמה . בלי הגהות . בלי פילטרים . והאמת רציתי לסוח עתה על החליצות של חי . על סוגיי היינות שטעמנו . על תמצית הרצאתו המלומדה של חי מדהלה על היינות שהחלו בניו זילנד ותמו באיטליה .
אך בעודי מהרהר קמעא על המשפט המוקלד הבא . הטלפון ביד .אני מרים לרגע קט את מבטי אל עבר המרקע ממול…..ובפעם המי יודע כמה שוב דנים על עיסקת החטופים המיתרקמת… הלב ניקרע . היד קפאה על המיקלדת של הטלפון . המוזה פגה . המעיין ייבש . אני עוצר . אני חייב לכם הסברים על הטעימות . לא יכול . מחילה . בפעם הבאה . מבטיח . שבוע טוב ומבורך חברות וחברים אהובים שלי . ולעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . שלכן ושלכם . יואב .
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏20‏ אנשים‏ ו‏טקסט שאומר '‏नन นจยาว זעימות מסביבלעולם מסביב לעולם VILLAMARIA t יוםשרשר שעה 11:00 רשעה111:00 שלשר יומשתטישעהח10:10 נשמח נשמחלראותכםב אותכם לראותכם a‏'‏‏

תגובות

תגובות