ההייטקיסט מרעננה שמציל חברות הייטק מקריסה ובזמנו הפנוי מטפס על ההרים הגבוהים בעולם

עדו גור מרעננה, הייטקיסט ותיק שעוסק כבר שנים בקניית חברות הייטק קורסות, שיקומן ומכירתן ובין עסקה לעסקה הוא נח שנתיים שאותן הוא מקדיש לתחביבי אקסטרים.

בימים אלה רואה אור ספרו הראשון “רות” – פנטזיה רומנטית אותה כתב בהפוגות שבין מכירת חברת הייטק לקנייתה של הבאה בתור

עדו, בן 57, עוסק כבר 17 שנים בקניית חברות הייטק שמצבן קשה, ולאחר שהוא ממנכל אותן ומשקיע בהן כסף, הוא מוכר אותן ואז לוקח חופש אורך ועושה מה שהוא באמת אוהב. הוא חובב אתגרים, אוהב לבדוק הגבולות של עצמו.

עדו סקיפר ומדי פעם שוכר יאכטה ומפליג, יש לו רישיון על אופנוע כבד ורישיון צלילה והוא צולל לפעמים לעומק של עד 30 מטרים אבל בעיקר הוא אוהב לטפס על הרים גבוהים ברחבי העולם. בחלק מההרים שמתוארים בספר הפנטזיה שלו “רות” הוא טיפס עד הפיסגה.

ה-7 באוקטובר תפס את עדו על ההר הכי גבוה בצפון אפריקה – טובקאל שבמרוקו. עדו טיפס בלילה שלפני כן ביחד עם קבוצה וכששלב מסויים כשהסתכל בטלפון שלו על מנת לבדוק את מהירות העלייה שלהם על ההר, נתקל בהודעות מאתרי חדשות שקפצו במסך שלו וסיפרו על מה שקרה שאותו בוקר נוראי.

עדו היה עם טלפון לווייני וניסה מיד להתקשר לאשתו אבל היא לא זיהתה את המספר ולכן לא ענתה. בו של עדו בן ה-28 משרת במילואים ביחידה מובחרת ועדו חשש כי הקפיצו אותו.

רק שעתיים מאוחר יותר כשהחלו לרדת מההר, הגיע עדו למקום עם קליטה ושם התקשר לבנו שעדכן אותו כי הקפיצו אותו.

בעקבות זאת ניסה עדו לחזור ארצה כמה שיותר מהר אולם הגיע לישראל רק ביום רביעי משום שלא היו טיסות.

הוא נולד בפרס בתקופת השע’ ואבא שלו עבד באותה תקופה באל על כחשמלאי מטוסים ובשנת 67′ הם חזרו לארץ. לפני פרס התגוררו הוריו ביוון, שם עזרו למוסד במבצע היהלום שנערך לפני מלחמת ששת הימים במסגרתו הובא מיג 21 לישראל וזה היה המיג היחיד בעולם שהגיע באותה תקופה למערב. אחת הפגישות עם טייס המיג הישראלי – יחיאל קמחי שהיה אז מפקד המוסד ביוון, נערכו בביתו של עדו שביוון.

 

ספרו רות מביא את סיפורה של רות, עובדת סוציאלית שמחפשת משמעות מגיל מאוד צעיר. בעקבות משבר שהיא עוברת לאחר מותו של אביה, היא נוסעת להתנדב במחנה פליטים, שם היא מגלה כי באורח פלא ביכולתה לראות ישויות קוסמיות מסתוריות, שלושה אלים ושלושה אלינגים – שתי קבוצות יריבות שבכוחן לשלוט בנתיב ההיסטוריה האנושית. במהלך שיטוטיו מעל למחנה פליטים, האל מיכאל מוצא את רות – בת אנוש שלתדהמתו יכולה לראותו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מרתקת, ודרכה רות לומדת על סודות היקום ועל עצמה.

“רות” הוא סיפור מרתק ועוצמתי על המשמעות האמיתית של חיינו וההבנה של מהם הכוחות המניעים את העולם, כשהגבול בין הדמיון למציאות בו מצליח להיטשטש ולסחוף לעולמות אחרים.

לרכישת עותק מודפס או דיגיטלי יש להקליק כאן

 

תגובות

תגובות