עיריית כפר סבא ממשיכה בימים אלה בחידוש ובביצוע עבודות תשתית, בינוי ומיגון במוסדות החינוך ברחבי העיר

במהלך חופשת הפסח – המשיכה העירייה לקדם את ביצוע העבודות, ביניהן הסתיימו עבודות איטום בשבעה גני ילדים כמו גם עבודות תחזוקה שונות בבתי ספר ובגני ילדים ברחבי העיר.

בין העבודות שבוצעו, בהובלת אגף החינוך, מינהל ההנדסה, אגף עבודות ציבוריות והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, הותקנה הצללה חדשה בבית הספר חב”ד – בו מבוצעות גם עבודות לטיפול בתשתית בחצר בית הספר, ובוצעו עבודות גיזום עצים במספר בתי ספר וגני ילדים, כמו גם עבודות תחזוקה שוטפות, עבודות בטיחות ועבודות ניקיון.

 

כמו כן, מקדמת העירייה בימים אלה את ביצועם של שיפוצי עומק ופיתוח בחצרות גני הילדים פקאן, תאנה וצבעוני והקמת מרחב כניסה חדש לחטיבת אלון, ותמשיך בביצוע עבודות לחידוש ושדרוג גני הילדים ובתי הספר בעיר – כחלק ממדיניות עירונית כוללת ותוכניות עבודה שנתיות.

ראש העיר, רפי סער: “במשך חמש השנים האחרונות, בהן הצבנו את החינוך בראש סדר העדיפות העירוני, השקענו מאות מיליוני שקלים בחידוש בתי ספר וגני ילדים ישנים, בבניית כיתות ומוסדות חינוך חדשים ובהקמת מרחבי לימוד חדשניים. לא נתפשר על חינוך ילדינו ועל מבני החינוך בהם לומדים ילדי כפר סבא ונמשיך לפעול לשדרוגם ולמתן מענה לכל צורך חינוכי, פדגוגי וביטחוני”.

 

תגובות

תגובות