מסנן חלקיקים, ניקוי פליטת גזים ועוד:

העולם המודרני מלא ברעלים וסיכונים. לא הכינו אותנו לזה, והגוף שלנו לא באמת יודע להתמודד עם כל הזיהום הזה. חלק נחשפים אליו בצורה טבעית ביום-יום, פשוט מלנשום את האוויר בסביבת החיים הרגילה. אחרים נחשפים לזה בצורה קיצונית יותר, כאשר הם בוחרים לעבוד בסביבת עבודה בעלת סיכון גבוה יותר. במערכת הנשימה יש לנו מסנן חלקיקים גס למדי, שערות האף, אשר בולמות את החלקיקים הגסים מלחדור לקנה הנשימה שלנו, וממנו לריאות ולתוך הדם. אבל מה עם שאר החלקיקים?

בעולם כולו, כמו גם בישראל, ישנם תקנים בדרגות חומרה שונות בכל הנוגע לזיהום אוויר ופליטת חלקיקים לחלל האוויר. זה עולם שלם של ידע וטכנולוגיה, הקשור בצורה ישירה או עקיפה לכל התעשיות, מהמפעלים המרוחקים ביותר ועד לכלים שמשמשים את הציבור הכללי בכל יום ויום, כמו כלי הרכב שלנו. בשורות הבאות נדבר מעט על המוצרים המתקדמים ביותר להתמודדות עם הזיהום הזה, וכיצד ניתן לסנן אותו כפי שצריך.

המוצרים הנכונים לביצוע העבודה:

  • מסנן החלקיקים המודולרי – במידה ואתם נמצאים בסביבת עבודה הכוללת ריתוך, ניקוי חול, חיתוך תרמי ועבודה עם לייזר ופלזמה, או אפילו עבודה עם פלסטיק וחשיפה לאבק רב וחלקיקים יבשים מסוגים שונים, מסנן החלקיקים הנ”ל הוא כלי הסינון האידיאלי עבורכם. במידה ואתם עובדים עם חומרים נפיצים או חומרים בעלי נטייה להתלקח, מסנן החלקיקים המודולרי אינו כלי העבודה המתאים עבורכם.
  • שולחן יניקה תחתית – עם גובה שולחן מתכוונן ויניקה צידית ותחתית, אין ספק ששולחן זה הוא חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה הנכונה והבטוחה עבור כל עבודה הדורשת ריתוך מסוגים שונים, שיוף ליטוש והשחזה. יציב ואמין, שולחן זה שוקל לא פחות ממאה וחמישים (150) ק”ג, כולל עוצר ניצוצות, מחיצות צד מתפרקות, ומשטח עבודה העשוי מפלדה. במידה ואתם עובדים עם חיתוך תרמי או בסביבת עבודה עם חומרים נפיצים, זה לא השולחן המתאים עבורכם.

שואבי אבק תעשייתיים – להתאים את הכלי לעבודה

שואב האבק התעשייתי הוא כלי עבודה רציני לניקוי משטחי עבודה, רצפת חלל הייצור כמו גם ניקוי של המכונות עצמן. כאן יש עולם שלם של כלים עם יכולות שונות ועוצמות משתנות, ויש לוודא כי אתם מתאימים באופן מדויק את שואב האבק לאופי העבודה.

חשוב לשים דגש על אופי החומרים אותם יש לשאוב, שכן כל שואב בנוי לעבוד עם חלקיקים בגדלים מסוימים ובאופי מסוים, ולא עם חלקיקים אחרים (ממש כמו מסנן חלקיקים). חשוב גם לבחור את השואב המתאים מבחינת הגודל והתפוקה, כמו גם את כמויות החומר אותו יש לשאוב במהלך העבודה.

בחירה בשואב האבק התעשייתי הנכון אומרת כי יהיה לכם נוח לעבוד, האפקטיביות שלו תהיה אופטימלית, סביבת העבודה תישאר נקיה ובטוחה, אך בה בעת אתם תהיו במינימום הוצאות ומקסימום יעילות בכל הנוגע לניקיון.

תגובות

תגובות