גיא פופ הוא פעיל חברתי מהבולטים במושבה. ידו בכל… ויד כל בו / מאת יואב חביב

צעיר חסר מנוח . ברם במובן הפוזיטיבי של המילה . גיא . גיא פופ . או בשמו השגור בפינו : גיא מהבונבון . כן , יש לי גם חברים צעירים . גיא הוא אחד מהם . חברים כמו גיא מסייעים בידי להישאר על הקרקע מעת לעת . אני מאד אוהב להתרפק על העבר וגיא ובני דורו מאזנים אותי ומסייעים בידי לנחות על הקרקע . גיא אני בדרך , תכין פעמיים אספרסו .
גיא מסייע בידי לחדור אל הראש של הצעירים . להבין אותם . לנתח יחד קונספט . אסטרטגיה . טקטיקה . אני ממרום גילי המופלג אך איזון לוקאלי , הריי גיא הוא בן שיחי . אני מאד אוהב את גיא . את הראש שלו . את תפיסת עולמו. צעיר חסר מנוח . אמרתי כבר . גיא הוא ההוכחה עבורי שאין סתירה בין בחור המצליח בעסקיו ובמקביל נישאר מענטש . הגון . ישר . נכון אני אוהב את גיא כי תמיד תוכו כברו. לעד פיו וליבו יהיו שווים המה
כשאתה סח עם גיא על עניינים דיומא , אתה סמוך ובטוח שכל מילה תיוותר בגדר אוף דה רקורד . ( בניגוד לחבר טוב שלו ) הבונבון הפך במושבה למוסד ( דרגה מעל מותג ) גיא יחד עם שותפו המקסים מאור , שירשו במושבה אימפריה בעשרים אצבעות בלבד . שאפו . תחת קורת הגג של המוסד בונבון נולדה גם האחות הצעירה , שכל כולה הצעקה האחרונה בעיצוב אירועים , גדולים כקטנים . עיצוב בבלונים .
מה שהשניים הללו עושים עם הבלונים , משול בעיניי לקסם , לא פחות . אתם חייבים לסור לחנות החדשה הצמודה לבונבון . גם אני לא יכול לתאר… את מה שתיראו כשתגיעו . גיא הוא פעיל חברתי מהבולטים במושבה . ידו בכל… ויד כל בו . אמרתי לכם כבר : צעיר חסר מנוח . החיבור הכי טיבעי שלי לגיא כרוך בכך לעובדה , שגיא מפנה חלק מזמנו להתנדבות . לנתינה . למתת בסתר . המילה לא… לא מצויה בלקסיקון של גיא . אני אוהב את זה . מאד אוהב את זה .
היהלום בכתר של גיא , ואך טיבעי הוא : נכון לילך המקסימה ( בר מזל הבחור ) לילך וגיא הקימו במושבה משפחה לתפארתה . 3 בנות קסומות . אימא . חברה ורעייה למופת . וגיא נמס ( עוד סיבה שאני אוהב אותו ) איש משפחה למופת . מטפורה לימים הקשים הללו : זכאי להדלקת משואה . אני עוצר כאן ושוקע אל תוך המציאות הקשה . הנוגה . העצובה .
הצפירה תיקרע את האוויר 20.00 ובמקביל תפלח את ליבנו . תשסע את נשמתנו . ורשימת הנופלים מתארכת . תמי שלח , חברתי האהובה , העומדת בראש ארגון ואלמנות צה”ל ” קלטה ” לארגון עוד אלפיי יתומים ואלמנות… ואנה אנו באים . עד מתיי נתייחד ונתייסר . די . די .די . עד מתיי בורא עולם . ופאוזה עמוקה : תודה גיא . תודה גיא פופ . צעיר חסר מנוח . אני אוהב אותך… וזה מגיע לך . ועד אז , חברות וחברים שלי , לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . שלכן ושלכם . יואב .
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏5‏ אנשים‏ ו‏שחמט‏‏

תגובות

תגובות