תנו כבוד למצטיינת מפקד חטיבה באוגדת עזה: סגן נעמה גולדברג מכפר סבא, התגייסה בפברואר 2022 להיות תצפיתנית במוצב נחל עוז

היום מתקיים טקס מצטייני יום העצמאות של מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל״מ חיים כהן, בין כלל המצטיינים נבחרה סגן נעמה גולדברג המשרתת כמ״מ תצפיתניות בחמ״ל נחל עוז.

סגן נעמה גולדברג בת 20 מכפר סבא, התגייסה בפברואר 2022 להיות תצפיתנית במוצב נחל עוז. לאחר כחצי שנה היא יצאה לקורס מפקדות איסוף שם יועדה במסלול מיוחד לקצונה ולאחר סיום הקורס שובצה כמפקדת במוצב יפתח במשך חודש ואחריו יצאה לבה״ד 1. בין סוף הבה״ד להשלמה נעמה חזרה לפקד לתקופת זמן של כשלושה חודשים במוצב יפתח.

ב10 באוקטובר, כשהיא בעיצומה של תקופת ההשלמה היא הועברה לחמ״ל יפתח שם סיימה גם את ההשלמה וקיבלה את השיבוץ המיוחל- מוצב נחל עוז בו גדלה. מאז היא מתפקדת כמ״מ בחמ״ל.

 

 

 

נעמה מספרת שזה כבוד גדול בשבילה להיות מפקדת במוצב בו גדלה אשר עבר את כל המאורעות ב7 באוקטובר. היא עוד מספרת שהסבב שהיה בשבת השחורה הוא אותו הסבב שהיה שלה לפני שיצאה לפיקוד לכן הכירה שם בנות רבות והיא מרגישה שבשיבוץ שלה היא ממשיכה את דרכן.

על קבלת ההצטיינות נעמה אומרת:
״ההבנה שמעריכים את התפקיד והמאמץ מרגשת אותי מאוד. אמשיך לבצע את התפקיד במסירות לזכר חברותיי שנפלו במוצב נחל עוז תוך כדי שביצעו את התפקיד בצורה הכי טובה שאפשר. זו החובה המוסרית של כל אחד מאיתנו לעשות את ההכי טוב שהוא יכול.״

 

מאת אירית מרק

תגובות

תגובות