מנהל העבודה, עומרי חי ישי מהוד השרון, נבחר כאחד העובדים המצטיינים בכנס של ענף הבניין והתעשיות הנלוות

עומרי חי ישי מהוד השרון הוא אחד המצטיינים שנבחרו בקטגוריית מנהלי העבודה בטקס המצטיינים של ענף הבניין והתעשיות הנלוות לשנת 2023- 2024. הטקס נערך באולמי האחוזה במודיעין- מכבים- רעות ובו נבחרו נבחרו 19 עובדים מצטיינים בענף הבניין והתעשיות הנילוות. את הטקס ארגן יצחק מויאל, יו”ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות, ונכחו בו ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. דוד יהלומי מנכ”ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, חבר הכנסת אליהו רביבו, יו”ר מרכזי הנופש והספורט של ההסתדרות, מאיר בנגוזי, יו”ר מרכזי הנופש והספורט של ההסתדרות, דדו כהן, סמנכ”ל המרכזים, קבלנים ועובדים רבים.

עומרי חי ישי, בן 59, עובד בתחום כבר מעל ל-30 שנה והיום מנהל עבודה בחברת “דניה סיבוס”. “מאוד מרגש לאחד כמוני שנמצא בענף הזה הרבה כל כך הרבה זמן לקבל אות הצטיינות משמעותי  כזה”, הוא אומר. “הגעתי לענף כי חבר הביא אותי לתחום ונשארתי. אני אוהב את העשייה, את הבנייה של מדינת ישראל. את כל המכלול של זה, העבודה עצמה וההנדסה שמאחוריה. אבל בעיקר את זה שאני בונה את המדינה שלי, זה מאוד התאים לי לחיים ולמי שאני. זה הרבה מעבר לרק עבודה בשבילי”.

 

טקס המצטיינים של הענף הוא בעל חשיבות רבה לאור הסיכונים שכרוכים בביצוע העבודה. המצטיינים משמשים כדוגמה לעמיתיהם וממשיכים מסורת של בטיחות בקרב העובדים. את העובדים המצטיינים בוחרת ועדה מיוחדת, המורכבת מנציגי התאחדות בוני הארץ, חברות הבניה, הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל. אחרי תהליך מיון ארוך וראיונות נבחרו על ידי ועדת השיפוט העליונה הארצית מתוך 100 מתמודדים 19 מצטיינים ותעודות הוקרה ל- 12 עובדים וותיקים שעובדים מעל 25 שנים בענף הבניין.

מעיון ברשימת הזוכים אפשר ללמוד לא מעט על הענף. הענף שם דגש על נושא הבטיחות, גיוון מגדרי, פריפריה ומרכז, יהודים, נוצרים ומוסלמים, נשים וגברים. ביניהם נכחו מור אלטיט, עלי מחאמיד, עלאא אלדין שחאדה כמיל סעיד, זאב יגר, נוי דהבש, עומרי ישי, מישורי בר משה, רועי חג’ג’, אלירן דהן, מוטי אבגי, שלומי לוי, סיון אוסקר, אוהד יהודה נחום, מוחמד עיאדאת, בלאל כיואן, YAGUO ZHONG, גיל גואטה ואסף יוסף חנון.

 

 

יצחק מויאל, יו”ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות: “השנים האלו היו שנים מאתגרות במיוחד לענף הבניין והתעשיות הנילוות”, הוא אומר. “כולנו חווינו את המשבר הגדול בעקבות המתקפה האכזרית ב- 7 באוקטובר. גם אני הצטרפתי, לצערי הגדול, למשפחת השכול עם הירצחו של אחי האהוב והגיבור, רב נגד אורי מויאל, על ידי מחבל בן עוולה. למרות הרצח והכאב אני אמשיך לדאוג לכל עובדי הבניין והתעשיות הנילוות ללא הבדל דת, גזע או מין. אני יודע כמה קשה היה לעבוד ולתפקד מאז השבת הנוראה. בעיות בטחונית בצד מחסור גדול בעובדים. אני רוצה להודות מכאן לכל העובדים בענף ובעיקר למצטיינים שמהווים מופת ודוגמה לכולנו”.

צילום: טלי כריזמה פיקססל.

תגובות

תגובות