חברת כתר השתתפה היום (ה’) בטורניר קטרגל בגולטיים בכפר סבא למען עמותת MAKE A WISH הפועלת להגשמת חלומות ילדים החולים במחלות מסכנות חיים

חברת כתר השתתפה היום (ה’) בטורניר קטרגל חשוב ומיוחד למען עמותת MAKE A WISH הפועלת להגשמת חלומותיהם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים.

הטורניר הראשון התקיים היום וימשיך בעוד כשבוע עד קביעת הקבוצה המנצחת. אל מגרשי “גולטיים” בכפר סבא הגיעו חברי נבחרת הקטרגל של כתר, המורכבת מעובדים ממספר יחידות של החברה בארץ ומהמפעלים ביקנעם, כרמיאל ואלון תבור שיצגו בגאווה את התעשיה הישראלית והתמודדו מול חברות טק כ-moveo, align, Varonis ועוד. כל הכנסות הטורניר נתרמו למען הגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים. הגיעו לעודד: שגיא בוטבול, מנהל שוק ישראל, חן קולקר – סמנכ”ל תקשורת, צביקה בש – סמנכ”ל IT עם ילדיהם ועשרות עובדים נוספים.

נבחרת כתר, היא אלופת המדינה למקומות עבודה בכדורגל לשנת 2023 וזכתה אשתקד בטורניר הכדורגל למקומות עבודה של ההסתדרות הלאומית.

אודי שגיא, מנכ”ל כתר ציין כי: “אני גאה בעובדים ובמנהלים של כלל יחידות כתר שהגיעו ונרתמו למען עמותת MAKE A WISH. גם בימים אלו חשוב להמשיך ולתמוך ככל הניתן בעמותה ולהעניק לילדים המדהימים הללו את האפשרות להגשים חלום. כולנו יחד מגשימים מדי יום את החזון של כתר: שוויון, הדדיות, עבודה משותפת ותרומה לקהילה”.

בתמונה: שחקני נבחרת כתר, שגיא בוטבול, מנהל שוק ישראל, צביקה בש, סמנכ״ל IT, אלון סחייק, סמנכ״ל כספים וילדיהם

תגובות

תגובות