תלמידות חטיבת שרת בעיר זכו במקום הראשון ותלמידי חטיבת שז”ר זכו במקום השני בתחרות יזמים צעירים ישראל 2024

תלמידות חטיבת שרת בעיר זכו במקום הראשון ותלמידי חטיבת שז”ר זכו במקום השני בתחרות יזמים צעירים ישראל 2024

ראש העיר, רפי סער: “אני גאה בתלמידות ובתלמידים שלנו, המגלים חשיבה מחוץ לקופסה ומובילים שינויים חברתיים יחד עם צוותי החינוך בעירנו. נמשיך להשקיע במערכת החינוך העירונית ולהוביל חינוך פורץ דרך בישראל”

גאווה גדולה במערכת החינוך הכפר סבאית – קבוצת יזמיות צעירות של חטיבת שרת זכתה במקום ראשון בתחרות המחוזית של “יזמים צעירים ישראל 2024”, כאשר שתיים מחברות הקבוצה – ליה ואקנין ויובל טולדנו – נבחרו להיות בין עשרת התלמידות והתלמידים שזכו בהוקרה על היותם “עשרת הצעירים המשפיעים בתוכנית עושים עסקים של ‘יזמים צעירים ישראל 2024’, המכשירה בני נוער ליזמות עסקית וחדשנות טכנולוגית.
קבוצת התלמידות היזמיות הגתה, יצרה ועיצבה תיק, שאת עיצובו ניתן לשנות מבלי להחליף את כל התיק, ועל כך זכתה במקום הראשון במחוז דן-שרון, כאשר על הלוגו היצירתי והמקורי של המוצר – Ztik – זכו התלמידות במקום השני.

 

בנוסף, קבוצת יזמים צעירים, תלמידי שכבה ט’ בחטיבת שז”ר, זכתה במקום השני בתחרות, על פיתוח שביצעו בשבועות האחרונים של מכשיר מיוחד שמותקן על מתקני מיחזור בקבוקים ומעודד את הציבור למחזר בקבוקים – ובתמורה לקבל הטבות והנחות בעסקיים בעיר כפר סבא.
שתי הקבוצות עלו לגמר הארצי.

ראש העיר, רפי סער: “אני גאה בתלמידות ובתלמידים שלנו, המגלים חשיבה מחוץ לקופסה ומובילים שינויים חברתיים יחד עם צוותי החינוך בעירנו. תלמידינו ובתי הספר בעיר מעודדים יזמות, מנהיגות חברתית והובלה של ערכי סובלנות וחינוך מתקדם תוך מתן יחס אישי ופיתוח תוכניות פדגוגיות חדשניות, ונמשיך להשקיע במערכת החינוך העירונית ולהוביל חינוך פורץ דרך בישראל”.

רצ”ב: קבוצת היזמיות של חטיבת שרת, קבוצת היזמים של חטיבת שז”ר. צילומים: עיריית כפר סבא

תגובות

תגובות