הפרלמנט של גיא, צעירים חסרי מנוח / מאת יואב חביב

אחריי שבוע קשה בדוידוף תכננתי יום שישי : יום שבתון . מילוי מצברים . אגירת און מחודש . רוגע . שלווה . ברם , תוכניות לחוד ומציאות לחוד . טלפון מנבות רובינשטיין :אני בא עכשיו מפרידלנד וכך סח אבנר. דחינו את הפרלמנט ליום חמישי בכדי לחגוג בגדול את חג מתן תורה . מה זה קשור תהיתי , לגבי דידי אני ביום גימלים היום . תישכח מזה , כך נבות . החבר’ה דורשים שתגיע . אחרי היעדרות ממושכת .
תוסיפו הודעה מאהובתי אירית מרק , אשת התקשורת מס . 1 . במושבה . אתה מגיע . זו לא בקשה . זו עובדה . זהו… הלך יום החופש המתוכנן . וכך מצאתי עצמי אתמול בצהריי היום אצל חברי האהוב גיא פופ בבונבון . את הכינוי שנתתי לגיא .. צעיר חסר מנוח..ביצעתי העתק הדבק : פרלמנט של צעירים חסריי מנוח . וכמה שהייתם חסרים לי אהוביי . מחד אני מכפיל במחי יד אחת , את ממוצע הגיל בפרלמנט , אך מאידך גיסא , אני שואב מכם כוחות על . מרץ נעורים . שובבות שהולכת ופגה בגילי המופלג .
מכם למדתי את השפה של ילדיי ונכדיי מה ששיפר לי ברמות על את התקשורת עימם . מאז פרוץ פרלמנט הצעירים , אין יותר הטחות , סבא אתה מדבר כמו קשיש . דפדף הלאה . אליעזר בן יהודה , מחייה השפה העברית , חש באי נוחות בכיסאו בגן העדן . מה שעשו הצעירים לשפתו זו עברית שונה לחלוטין . שפה אותה למדתי בפרלמנט הצעירים . אמרתי לכם , צעירים חסריי מנוח . יחד איתי בפריים : אירית מרק , כמובן בראש השולחן . נועה אזוגי הצדיקה . דודי גליקו המיתולוגי . נבות רובינשטיין , שנשא על כתפיו הרחבות , את שיכון ותיקים , במהלך שנות דור . שמוליק פנחס המדהים…. והאחד והיחיד המארח גיא פופ .
מה אומר ומה אספר לכם על גיא חברי האהוב . גם טור שלם לא יוכל להכיל את כל פועלו . דבר אחד , חשוב וערכי , משותף לכל המסובים , חבריי הפרלמנט ואורחיו של גיא . כולנו אוהביי המושבה . נכון , דודי גליקו מרעננה ברם גיירנו אותו זה מכבר . בפעילים חברתיים מרכזיים עסקינן . העתיד של המושבה . תקליטו אותי . כולם אנשיי עסקים מצליחים או שכירים בכירים . לב ענק . אהבת הזולת . חברות כערך עליון . אנשיי צדקה וחסד . אוהביי מתת בסדר . ידם בכל ויד כל בם . התנדבות זו לחם חוקם .
הם בכל מקום שם זקוקים למתנדבים ערכיים . צעירים חסריי מנוח המקדישים כל רגע פנוי לעשייה ציבורית ופעילות התנדבותית . כזה הוא פרלמנט הצעירים שלנו . צעירים חסריי מנוח . אני על תקן המבוגר האחראי ואני אוהב אותם אחד אחד . אני כבר לא אהיה פה ברם רשמו לפניכם את השמות מהפריים : אירית מרק ( על אימפריית הנתינה והצדקה שלה בטור ניפרד ) . נועה אזוגי . דודי גליקו . נבות רובינשטיין . שמוליק פנחס . גיא פופ .
הם הם העתיד של ילדינו ונכדינו במושבתנו האהובה . ועד אז תימצאו אותם 24/7 , בבתיי הספר . באגודות הספורט . בתנועות הנוער . בחמ”לים . בעמותות הנתינה השונות . בחלוקת המזון לנזקקים . במד”א . במשטרה . פעילים חברתיים מרכזים . אמרתי לכם . התנדבות היא לחם חוקם . מן השמים תבורכו חברים אהובים שלי .
לא סיימנו את הפרלמנט ללא תפילה זועקת לרקיע . החלמה מלאה ורפואה שלמה לכל הפצועים . השבת כל החטופים הביתה . לא מחר . היום . ואנא נצור את כל הגיבורים שלנו . את כל החיילות והחיילים הנלחמים גם ברגעים אלה בסמטאות רצועת השטן . במנהרות הרשע הארורות .
ועד אז זכרו לעד חברות וחברים שלי : רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם . שבת שלום ושבוע טוב . שלכן ושלכם יואב
ייתכן שזו תמונה של ‏‏5‏ אנשים‏

תגובות

תגובות