מזל טוב לנתי ואייל מדני / מאת יואב חביב

יוסי סדבון חברי האהוב ואנוכי הוזמנו אמש לבת המצווה של אגם ביתם של נתי ואייל מדני . ד”ר ( לחינוך ) אייל מדני . הלוקיישן : אולמי אמור במלאבס . אייל חבר יקר שלי מזה שנות דור ( מיד חוזר אלייך אייל ) היה הכוכב במשפחה עד ליפני מספר שנים . ברם אז פרצה לחיינו ( ליתר דיוק לחיי ילדינו ונכדינו ) נתי , הידועה בכינוי הבמה שלה : נתי הגעתי הופעתי . נתי היא כיום כוכבת הילדים האהובה ביותר בישראל . ולאחר פריצה מהירה לארצו של הדוד סם , אפשר לאמר בפה מלא , נתי כבשה גם את ארה”ב .
מה שהשלים את מהפך ההיררכיה בבית משפחת מדני . או כפי שאייל מספר : עד ליפני זמן לא רב אמרתי לכל בר בי רב , תכירו את נתי אשתי . היום סחה לנו נתי , תכירו את אייל בעלי . לחצו נא בגוגל ” נתי הגעתי הופעתי ” ומיד תתבהר לכם התופעה המדהימה הזו . וכי מדוע להפליג עד גוגל . די היה להיות נוכח אמש בבת המצווה של אגם מדני ,
בכדיי לחוש על קצה המזלג את תופעת הטבע ושמה נתי . נתי הגעתי הופעתי . שובל של ילדים משתרך אחריי… שובל שמלתה של הכוכבת הענקית הזו . זר לא יבין זאת . נתי לא נחה לשנייה . לא מתפנה לקבל את פניי אורחיה. עוד חתימה . עוד סלפי . במו עיניי חזיתי , גם ההורים עמדו בתור לנתי . האולם גדוש בסלבס מכל תחומיי חיינו . אני לא מזכיר שמות לבל אגרע מאן דבעי . אך כולם מקיפים את נתי בטבעת שכולה אהבה והערצה לכוכבת הילדים האהובה . נתי נמצאת על קו ארה”ב ישראל . אולמות גדושים ומכורים מראש . אז מה הפלא שאייל סובב אורחיו כטווס ביום כלולותיו . שאפו ענק נתי . עשית זאת כמו גדולה .
אני שב לאייל . בכל זאת ארבעים שנות חברות . אני פוגש את סא”ל אייל מדני , אז קצין החינוך של פיקוד צפון . מרשים . תמיר . יפה תואר . שובה את ליבך מהשנייה הראשונה . חיוך כובש . 12 טון של שארם . קסם אישי . כריזמה . אז מה הפלא שאייל כבש אותי בקסמיו . והמפגש הראשון , לא אצלנו במושבה . גם לא בראש העין , עיר מגוריו של אייל מדני . במגרש הכדורגל בקרית שמונה . הקצין הינוקא מפיק במסורת של יום העצמאות את מישחק הכדורגל בין ניבחרת ישראל לניבחרת צה”ל ודוקא בק”ש . האמינו לי , רק אייל מדני מסוגל להביא לצפון הרחוק ולא בכבישים המהירים דהיום , את כל בכיריי הכדורגל בארץ… וביום העצמאות עסקינן . אייל פושט את מדיו והופך לאחד מהפעילים החברתיים הבולטים בארץ תוך שהוא מגיש תוכניות רדיו וטלוויזיה חברתיות . במקביל מטפח אייל את העמותה הגדולה בארץ למלחמה בסמים תוך שהוא חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה ומשיב לחיים שגרתיים אלפיי בני נוער וצעירים שהסתבכו במעגל הסמים האפל והסבוך .
ליוויתי אז את אייל במספר הפקות משותפות והרצאות בבתיי הספר. אודה ולא אבוש , הבחור כבש אותי בסערה ולא בכדי . גם המילה הערצה לא תהיה הזויה במקרה דנן . כיום מכהן אייל כמנכ”ל מיני ישראל פרויקט תיירותי מוצלח . וחרף זאת אומר , ואתם יכולים להקליט אותי : בעוד שנה פרויקט מיני ישראל ינסוק לגבהים חדשים תחת ניהולו של אייל מדני . ד”ר אייל מדני . וכמעט שכחתי את כלת השימחה. נסיכת הבת מיצווש אגם המדהימה .
ברם ככה זה ששני הורייך הם כוכביי על . כל אחד בתחומו הוא . מיותר לציין שההפקה אמש הייתה לעילא ולעילא . תודה מקרב לב לנתי ואייל על אירוח מדוגם ומופתי . בפריים המצו”ב יש לי את העונג והכבוד להיות מונצח עם שני ענקים : יוסי סדבון ואייל מדני . אוהב אתכם חברים שלי . ולכן ולכם חברות וחברים שלי : לעד זכרו , רק אהבת חינם תנצח . הרבה אהבת חינם. שנדע ימים טובים יותר ונתארח רק בשמחות . שלכן ושלכם יואב
ייתכן שזו תמונה של ‏‏3‏ אנשים‏

תגובות

תגובות