עיריית כפר סבא מגייסת מתנדבים לסיירת ההורים, אז אם בא לכםן לתרום, כל הפרטים כאן

נערכים לחופשת הקיץ בכפר סבא: גיוס לסיירת ההורים העירונית, תגבור צוותי הסיור והשיטור העירוני וקיום תרגילים לתרחישים שונים – עיריית כפר סבא נערכת לקראת חופשת הקיץ של התלמידים, שתיפתח כבר בסוף השבוע הקרוב

עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת חופשת הקיץ של תלמידות ותלמידי העיר, כאשר כבר ביום חמישי הקרוב, 20/6, יצאו לחופשה אלפי תלמידות ותלמידי תיכונים וחטיבות בעיר, ולאחר עשרה ימים, בתאריך 30/6, יצאו לחופשת הקיץ אלפי תלמידות ותלמידי גני הילדים ובתי הספר היסודיים.

במסגרת ההיערכות לקראת הקיץ, התקיים כבר בסוף השבוע האחרון תרגיל עירוני, בהובלת אגף הביטחון ובהשתתפות סיירות השכונות הפועלות בעיר באמצעות מתנדבים – וזאת במטרה לתרגל מהירות תגובה ותכלול כלל גורמי הביטחון בעיר במקרה של אירוע ביטחוני.
כמו כן, במסגרת ההיערכות לקראת חופשת הקיץ, תתגבר העירייה את סיורי הביטחון בגינות ציבוריות, במרחבים פתוחים ובמתחמים הומי אדם, וזאת במטרה לשמור על ביטחון התלמידים ולמנוע מעשי ונדליזם.

בנוסף, הרשות לביטחון קהילתי מזמינה הורים נוספים להצטרף לסיירת ההורים העירונית, שתתגבר את פעילותה בשעות הלילה ובסופי שבוע לאורך תקופת החופש הגדול לחיזוק החוסן האישי של בני הנוער – לרבות הפצת טיפים להורים ולתלמידים לחופשה בטוחה.
היערכות נוספת היא של הרשות העירונית לבטיחות בדרכים, שתתגבר את הסיוע לקייטנות הפועלות בעיר באמצעות שוטרות זה”ב, העלאת המודעות לנושא הבטיחות בדרכים כחלק מאירועי הקיץ הקהילתי בכפר סבא, חידוש סימוני דרך ומעברי חציה והסרת מפגעים וליקויי תשתית.

יש לציין, כי מרכזי הנוער יהיו פתוחים בלילות ויהוו אלטרנטיבה בטוחה למקום בילוי נעים ומגוון ונקודת מפגש שבני הנוער יכולים להיפגש זה עם זו ועם דמויות משמעותיות של עובדי הנוער שנוכחים במקום, כאשר גם המחלקה לקידום נוער ומדריכי המוגנות יתגברו נוכחות של מבוגר מיטיב בסיורים ובהקמת מרחבים בטוחים במרחב הציבורי, במקומות שמהווים מוקדי התכנסות עבור הנוער בעיר.

להצטרפות לסיירת ההורים העירונית:
https://www.kfar-saba.muni.il/articles/item/4563/

 

תגובות

תגובות